@Flo1: mi se pare de un minim bun simt sa iti respect parerea, dar, cand se fac achizitii intre companii, clientii nu au un cuvant de spus. O singura exceptie pot pune pe masa: UPC. Cand au preluat UPC (ca sa fac o scurta istorie: in Bucuresti, totul a inceput cu Kappa, care a fost cumparat de Astral Telecom, care a fost cumparat de UPC Romania, care a fost cumparat de Vodafone Romania). La momentul preluarii/cumpararii Astral de catre UPC, toti clientii au primit scrisori de informare (in acelasi plic cu factura, dar ca foaie separata) prin care erau anuntati de acest aspect si li se dadea varianta renuntarii la abonamente. La momentul respectiv, abonamentul meu cu Astral Telecom abia il prelungisem de o luna si aveam telefonie fixa gratuita. Cand am primit notificarea de la UPC (cu preluarea/cumpararea), eram notificati ca toate abonamentele de telefonie fixa vor fi contra cost (se incepea de la 5 lei pe luna pentru nelimitat in retea si contra cost in afara retelei, indiferent ca era fix sau mobil, exact abonamentul oferit gratuit in cazul in care aveai si un abonament de internet). Nu bag mana in foc daca acea notificare privind rezilierea fara taxe se referea tocmai pentru ca urma sa-mi creasca factura (cu 5 lei) sau nu, dar am avut vecini care au primit si ei acelasi lucru, fara sa aiba servicii gratuite. Restul serviciilor (TV si net, respectiv aparatura si optiuni) ramaneau la acelasi pret (unica modificare fiind la abonamentul de telefonie fixa gratuit). In tot acest sir de achizitii, contractele in curs nu au suferit modificari, doar firma emitenta (adica "proprietarul" serviciilor oferite) se schimba.
De cand e Vodafone, la fidelizare am vazut ca s-au schimbat (din lei in euro).
Daca Orange ar fi preluat de ATT Mobility (aia din SUA) exact cum a preluat Orange Telekom "Fix" (imi e mai simplu sa spun "Telekom Fix" din motive ca e mai usor de departajat de serviciul de mobil al Telekom), crezi ca noi, clientii am putea spune NU? E doar o intrebare. Pot, cel mult, sa ma leg de serviciile oferite si, daca am probleme in a le folosi, reclam prima data la sursa, apoi la autoritatea competenta, apoi reziliere pentru nerespectare contract. Intotdeauna am recomandat ca prima sesizare a unor nefunctionalitati sa se faca la cine iti ofera acel serviciu (si cum spui si tu, cat mai argumentat posibil).