la 06-03-2023 09:54 AM
Am vrut sa imi reincarc cartela cu optiunea de 5 euro din aplicatie dar de fiecare data mi se spunea sa reincerc.
Mi s-au blocat 90 de lei de pe card fara sa mi se reincarce cartela.
Am fost la un magazin Orange, unde mi-am reactivat optiunea de 5 euro pe numar.
Mi s-a spus sa sun la 300 pentru ca, din spusele lor, nu ma mai pot ajuta din magazin.
Am sunat la 300, mi s-a spus ca in 3 zile banii vor reveni in cont. Astazi cred ca este a patra.
Am reincercat sa sun la 300 si mi se spune ca n-am credit.
Abia ce mi-am reactivat optiunea.
Imi trebuie credit suplimentar pentru “300”? 🥶
Cum se poate rezolva situatia?
Multumesc!
la 06-03-2023 10:08 AM
Buna. Îmi pare rău pentru situația prin care treci. Daca deja ai luat legătura cu cei de la relații clienți și ți-au confirmat că problema va fi soluționată, va trebui să aștepți. Cele 3 zile până banii vor fi virați sunt zile lucrătoare, adică nu se iau în calcul zilele de week-end. Ar trebui ca maine sau cel târziu miercuri sa fie banii virați.
la 06-03-2023 10:08 AM
Buna. Îmi pare rău pentru situația prin care treci. Daca deja ai luat legătura cu cei de la relații clienți și ți-au confirmat că problema va fi soluționată, va trebui să aștepți. Cele 3 zile până banii vor fi virați sunt zile lucrătoare, adică nu se iau în calcul zilele de week-end. Ar trebui ca maine sau cel târziu miercuri sa fie banii virați.
la 06-03-2023 10:17 AM
Sper ca asa sa fie.
Multumesc.
la 06-03-2023 11:11 AM
Cu drag.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor