Da, trebuie vazut in primul rand care e cauza pentru care iti intra pe credit. Ca asa o sa te tot plimbi prin shop-uri, tot apeluri, tot rambursari, tot timp si nervi pierduti aiurea... Nu rezolvi nimic asa. Trebuie gasita cauza si remediata.
Din ce descrii tu, as zice ca, pentru un motiv anume, tie iti tot dezactiva optiunea. Si, din cauza ca aveai credit, evident ca intra pe credit.
Acuma, din cate stiu eu, optiunile activate pe baza de credit ar trebui sa fie recurente (cu reactivare automata atata timp cat exista credit pe cont). Din pacate, genul asta de optiuni acopera doar 28 de zile din 30. Deci...s-ar putea sa nu fie o coincidenta ca fix cu doua zile inainte sa crezi ca expira, sa te lase fara optiune si sa intre pe credit. Dar...in cazul asta, daca exista credit pe cont, intrucat optiunea e cu reactivare automata, ar fi trebuit sa-si ia din credit (daca exista suficient cat sa faca reincarcarea), nu sa intre pe credit.
Acuma, eu nu stiu sa existe optiuni de 28 de zile fara reactivare automata... Dar se poate sa ma insel. Asta ar explica ce ziceai tu cu faptul ca, cu doua zile inainte, incepe sa-ti intre pe credit. Optiunea aia nu are 30 de zile, are doar 28, si s-ar putea din cauza asta sa intre pe credit. Dar cum ziceam, din cate stiu eu, optiunile de 28 de zile ar fi trebuit sa se reactiveze automat.
De asemenea, asta nu raspunde la intrebarea: de ce, in mijlocul lunii, iti intra in credit pentru apeluri in retea... Nu stiu, e ciudat. Ar trebui vazut totusi ce se intampla in cazul tau, pentru ca, daca e un bug pe undeva, ar trebui rezolvat. Si nu doar pentru tine. Pentru toata lumea.