la 03-01-2023 09:13 AM
la 03-01-2023 09:24 AM
@Mardale_Daniela: Faptul că Prepay-ul e în administrarea unui cont de abonament nu are importanță majoră,, dar te poate ajuta la reconstituirea unui istoric privind ultimile apeluri / acțiuni efectuate de pe acel SIM. Mergi într-un OrangeShop și pe baza CI și a acestui istoric se va rezolva. Succes.
la 03-01-2023 09:24 AM
Salut!
Intrebarea ta este cam generala..
Pierdut ce anume? Cartela sim sau numărul a ieșit din perioada de grație?
Aflat în administrarea cui? A ta sau deja aparține altcuiva?
la 03-01-2023 09:36 AM
Salutare!
Dacă s-a pierdut numărul și nu s-a dat încă e la nimeni, s-ar putea să ai o șansă, dar dacă este la altcineva, nu se mai poate.
Te sfătuiesc să depui o sesizare din secțiunea Contact și de acolo vei primi un răspuns clar. Noi suntem aici în marea majoritate doar simpli clienți.
Sesizarea o poți depune de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Succes!
la 03-01-2023 09:47 AM
Mulțumesc!dar sesizare am trimis deja numai că răspuns primesc in 48 de ore...deci...
la 03-01-2023 09:47 AM
Așteaptă răspunsul lor, pentru că acela contează.
la 09-01-2023 11:21 AM
@Mardale_Daniela, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor