anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cartela achiziționată azi, încărcată cu 5e și ulterior suspendată.

Avram--211
Junior

Buna seara. Azi mi am cumpărat o cartele Orange prepay pe care am activat o cu codul de reîncărcare, apoi am trimis vreo 30 de mesaje și ulterior mi s a suspendat. Nu mai  pot lua legătura cu nici un număr nici info consum, nici serv clienți absolut nimic. Cum pot remedia problema??

8 Răspunsuri 8

MihaiC99
Maestru certificat

Salut,

Ai semnal pe cartelă?

Dacă ai un cont My Orange, poți verifica acolo statusul cartelei (dacă este suspendată) și creditul disponibil. Poți verifica creditul disponibil și prin apel la *100# .

Este posibil ca aceasta să fi fost suspendată automat de sistem, din cauza trimiterii unui număr mare de SMS-uri într-un timp scurt, ceea ce poate fi interpretat ca activitate suspectă (posibil spam).

Daca nu mai ai semnal pe cartela ar trebui să contactezi Orange cât mai curând, fie prin chat, fie telefonic de pe un alt număr, pentru a le explica situația și a solicita deblocarea cartelei.

Poți să-i contactezi mâine după ora 8:00.

 https://www.orange.ro/contact/ 

Daca nu reușești prin metodele de contact de mai sus te poți deplasa într-un Orange Shop pentru suport.

delfinas
#StarMember

Avram, bun venit in Comunitate!!!

Daca ai lasat si netul deschis cat ai trimis acele sms-uri si ai incarcat cu credit, nu cu optiune de 5 euro, ti-ai consumat creditul si trebuie sa reincarci cu O OPTIUNE de 5 euro, ca sa ai mai multe beneficii incluse.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Dacă ai trimis un număr mare de sms-uri  în timp scurt este foarte posibil să te blocheze, au mai fost cazuri. Se consideră că ai folosit cartela respectivă în scop comercial, iar pentru acest  lucru îți trebuie abonament business.

Ai aici  un topic mai vechi legat de același subiect.

Te sfătuiesc să iei alt prepay, ca să nu îți mai bati capul și să fii mai atent la aceste detalii!

Baftă!

DanielaH
Moderator

@Avram--211, ai verificat statusul în My Orange? Apare activ sau suspendat?

Nu mă lăsa să mă conectez in my Orange pe că nu îmi pot trimite codul. Nu am semnal. Nici la *100# nu pot suna. Am reîncărcat și îmi spune sa astept mesajul de confirmare dar au trecut câteva ore și nimic. Am sunat la servici clienți și nu am putut rezolva nimic. 

MihaiC99
Maestru certificat

Ne poți spune ce ți-au transmis cei de la serviciul clienți.

Daca nu poți lua legătura cu ei, încearcă și într-un Orange shop (poate găsesc o soluție).

Am vb azi cu cei de la Orange și au spus că am trimis prea multe mesaje și nu aveam Orange Business 

MihaiC99
Maestru certificat

Probabil într-un timp foarte scurt (pt că 30 nu sunt prea multe). Suspendarea este temporara sau definitiva? Vei putea recupera numărul?