anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Beneficii prepay expirate cu o zi inaintea termenului

Alex_T
Junior entuziast

Beneficiile Extraoptiunii expira maine, dar eu de astazi nu mai am acces la ... nimic. 
Cum se poate asa ceva ?

@OrangeAssistant please assist 

1 Soluţie acceptată‚

Discrepanta tind sa cred ca provine tocmai din cauza activarii mai multor optiuni. Daca nu au data de activare identica, nu vor avea nici data de expirare identica. Si atunci pot creea confuzii de genul asta. 

Acuma, in mod normal...orice optiune ar fi expirat maine...ar fi trebuit sa fie inca activa astazi. :)) Deci, oricum nu e ok. Dar iti ziceam doar asa, ca o potentiala cauza pentru care se dau peste cap acele date de expirare.

Vizualizare soluţie în postul original

14 Răspunsuri 14

Vio73
Campion certificat

Salutare!

Din păcate, se pot întâmpla și probleme din acestea. Îmi pare rău pentru situația întâmpinată, dar noi nu putem să te ajutăm de aici cu ceva, pentru că nu avem acces la contul tău și majoritatea suntem tot clienți, ca și tine. Dar intră pe Chat Djingo în legătură cu un consultant și poate te ajută cu un răspuns pertinent!

Baftă!

Alex_T
Junior entuziast

Multumesc pentru raspuns @Vio73 , dar aparent Djingo nu imi raspunde mesajelor ... furt la drumul mare .... e bine ca orange este acolo pentru tine cand ai cea mai mare nevoie ...

Vio73
Campion certificat

De multe ori nu răspunde imediat, din păcate!

Alex_T
Junior entuziast

Multumesc pentru interesul acordat @Vio73 . mentionez ca Djingo nu raspunde deloc, nici macar intarziat ...

Vio73
Campion certificat

Speram să te preia mai repede, dar asta este!

arsradu
Campion

Salut Alex,

Sa inteleg ca astazi nu mai poti sa deschizi nici un site pe date mobile? Nici macar google.com?

Poti sa pui te rog si un screenshot cu mesajele pe care la primesti dupa apel la 333 (cele de la Credit Info)?

Optiunea se reactiveaza la noapte. Dar e un pic ciudat sa nu mai ai acces la resursele ramase, inca de azi.

Alex_T
Junior entuziast

@arsradu multumesc pentru interesul acordat. Nu pot naviga, de asemenea nu pot initia apeluri.

mesajele primite in urma apelului 333

Da, se pare ca nu mai ai optiunea activa... Iar acele bonusuri, chiar daca poate utile, nu sunt de niciun folos fara o optiune de min 5 Euro activa pe cont.

Poti incerca si la *100# sa vezi ce optiune iti apare ca activa? Ai avut cumva mai multe optiuni active simultan?

Alex_T
Junior entuziast

Da, am reincarcat de 2x in luna septembrie (a 2a reincarcare a fost din greseala proprie, incercam sa apelez un numar taxabil si am crezut ca am ramas fara extraoptiune) reincarcand cu acelasi pachet de 5E. 
Nimic activ in *100#

alterego
Cunoscător

Din păcate așa a fost dintotdeauna sau de foarte mult timp: la noi în casă sunt 2 abonamente de tip prepay și când apelezi cronos îți spune că mai ai valabilitate până în data Z și în realitate în ziua Z nu mai ai opțiunea activă.

Alex_T
Junior entuziast

subscriu, din pacate datele indicate in aplicatie sunt de cele mai multe ori inselatoare...

Cred ca problema e pe cont... Mie personal nu mi s-a intamplat niciodata.

Poti incerca sa ceri o resetare pe cont, daca tot iei legatura cu cineva pe chat. Cred ca problema acolo e. Si...posibil cauzata de existenta celor doua optiuni simultan.

Alex_T
Junior entuziast

Multumesc frumos pentru sugestii @arsradu . Nu sunt deranjat de ziua "lipsa", sunt mai mult curios de discrepanta dintre date. de ce imi este indicata o cu totul alta data de expirare decat cea reala.

 

multumesc frumos inca o data pentru ajutor si sugestii tuturor. toate cele bune

Discrepanta tind sa cred ca provine tocmai din cauza activarii mai multor optiuni. Daca nu au data de activare identica, nu vor avea nici data de expirare identica. Si atunci pot creea confuzii de genul asta. 

Acuma, in mod normal...orice optiune ar fi expirat maine...ar fi trebuit sa fie inca activa astazi. :)) Deci, oricum nu e ok. Dar iti ziceam doar asa, ca o potentiala cauza pentru care se dau peste cap acele date de expirare.