anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Azi am renuntat la yoxo si nu imi merge *100#

RoLeXxX
Junior
Buna. Azi am renuntat la yoxo si nu imi merge *100# . Oare de ce?
4 Răspunsuri 4

mihai_13
Maestru
pai ai renuntat la yoxo si mai ai semnal de la orange ?

delfinas
#StarMember
Bun venit in Comunitate, RoLeXxX!!! Ca sa ai acces la *100#, trebuie sa ai PrePay. "După închiderea abonamentului, numărul de telefon este păstrat în carantină pentru 60 de zile. Dacă nu soliciți reactivarea lui în această perioadă, numărul de telefon se va realoca altui client." DETALII: https://www.yoxo.ro/help/ce-se-intmpla-cu-numarul-meu-daca-inchid-abonamentul/

FLo1
#StarMember
@RoLeXxX: bun venit în Comunitate. Orice schimbare de statut al numărului (în cazul tău migrare de la Yoxo la Prepay) necesită obligatoriu un restart la telefon. De asemenea, serviciile vor funcționa integral doar din ziua următoare. Deci mai încearcă și revino pe topic cu statusul numărului tău.

DanielaH
Moderator
@RoLeXxX, funcționează acum *100#? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii. Mulțumim.