anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am incurcat "Reincarca cu optiune" cu "Reincarca cu credit"

larisa_10
Începător

I am reincarcat cuiva cu credit in loc de optiune, cum pot sa anulez incarcare cu credit??

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Dacă nu s-a consumat nimic, luați legătura cu Serviciul clienți prin Chat Djingo sau la 300 și rugați-i să vă facă trecerea la opțiune. 

Pe Chat Djingo se poate intra de aici:

https://www.orange.ro/servicii/chatbot/

Baftă! 

adrian87n
Cunoscător

e simplu. suni la 300 si acolo rogi sa anuleze transferul de credit. Daca nu se poate, nu uita ca cel ce are deja creditul isi poate lua direct optiune din contul sau.. *100# Ramura Optiuni Reincarcare

 

arsradu
#StarMember

Salut,

De ce nu activezi mai simplu optiunea dorita pe baza acelui credit? In felul asta nu mai trebuie sa anulezi nimic. Singura conditie e sa nu fi consumat din credit.

Poti face asta fie din contul My Orange pe care e adăugat acel număr, fie de la *100#.

Client Orange

FLo1
#StarMember

Din credit, activarea opțiunilor cu resurse este cel mai simplu. "Alege opțiune" pe numărul /contul MyOrange respectiv și activezi opțiunea. Succes. 

DanielaH
Moderator

Larisa, ai reușit să activezi opțiunea?