@Sp1ke: cum a fost banuiala: ai incarcat cu CREDIT, si nu l-ai transformat in OPTIUNE. Astfel ca orice ai facut (apeluri, mesaje sau trafic internet) a fost tarifat contra cost, conform tarifelor prepay. Din acest motiv s-a consumat creditul, desi valabilitatea ar fi fost 30 de zile. Trebuia sa-l transformi dupa incarcare in OPTIUNE cu resurse.
@Sp1ke: Bun venit in Comunitate. Cei 5€ incarcati de tine si (banuiesc) confirmati de Orange au fost doar CREDIT incarcat pe numarul tau sau OPTIUNE cu internet, minute si smsuri in retea si nationale de 5€? Ar fi utile cateva detalii, poate un screen-shot al mesajului de confirmare a incarcarii.
@Sp1ke: cum a fost banuiala: ai incarcat cu CREDIT, si nu l-ai transformat in OPTIUNE. Astfel ca orice ai facut (apeluri, mesaje sau trafic internet) a fost tarifat contra cost, conform tarifelor prepay. Din acest motiv s-a consumat creditul, desi valabilitatea ar fi fost 30 de zile. Trebuia sa-l transformi dupa incarcare in OPTIUNE cu resurse.
@Sp1ke: daca nu era creditul consumat s-ar fi putut. Cu creditul consumat nu prea cred. Eventual dupa o noua incarcare.
Poti solicita aceasta conversie la Serv clienti si iti vor spune daca se poate face ceva sau ramane sa reincarci.
Alege raspunsul mai util si revino cu solutia oferita de serv.clienti daca vei discuta cu ei.
În acest caz, Orange nu te va despăgubi, deoarece ai ales să încarci contul cu credit. Data viitoare, pentru a a evita surprize neplăcute, reîncarcă contul direct cu o opțiune cu minute incluse din My Orange.