la 28-05-2025 01:25 PM - editat ultima oară la 28-05-2025 03:26 PM de Anca07
Am obosit cu compania Orange !
Incepand cu luna viitoare cele 3 numere pe care le detin le voi trece la o alta companie.
Luna de luna aproape, imi mananca creditul fara a activa optiunea .
Stau cu orele in chat sa rezolv aceasta problema, sa recuperez banii, de cel puti 6 luni.
Aplicatia e varza, nu se coordoneaza cu sms-urile pe care le trimit ei, un sms imi spune ca imi expira optiunea in data de 21.05, urmatoarea zi primesc alt sms si ma anunta ca imi expira in 28.05.
In fine, ideea este ca mereu am grija sa am bani in conturi si rareori mi se reactiveaza automat optiunea.
Orange, mare MIZERIE !!!
la 28-05-2025 03:01 PM
Buna. Și eu mai primeam mesaje diferite cu activarea opțiunii. In sistem încă se mai vedea vechea opțiune de 6E și primeam un mesaj pentru reactivarea ei daca doream și-n altul pentru opțiunea care era în curs de 5E. Încearcă să intri la *100# sa dezactivezi vechea opțiune și poate așa se remediază problema. De un an eu n-am mai avut probleme și am 3 numere care au reîncărcare automata cu plata din factura.
Am pățit și eu să mi se retragă creditul fara a mi se activa optiunea, fiindcă aveam datele pornite si a consumat din credit. Am înțeles că între 00:00 și ~ 02:00 când se face reîncărcarea automata, sistemul nu funcționează în parametri optimi și dacă ai credit va fi folosit. Și practic la ora la care ar trebui sa se reîncarce automat, tu nu mai ai suma necesară în cont. Îți recomand ca să închizi datele mobile in seara în care știi că ar trebui sa se facă reîncărcarea. Zi frumoasă!
28-05-2025 03:14 PM - editat 28-05-2025 03:14 PM
Salut @SoareM,
Pentru a evita aceasta situație ai mai multe variante:
- poți încarca direct cu opțiune si nu credit, astfel primești direct opțiune si nu creditul încărcat;
- poți trece la YOXO, in continuare vei folosi rețeaua Orange dar scapi de grija plații luna de luna si nu mai trebuie sa iți faci griji ca iți ti se consuma creditul; https://www.yoxo.ro/abonament/
- poți trece la abonament si altfel nu mai ai aceste probleme, găsești aici oferta: https://www.orange.ro/abonamente/migrare-de-la-cartela/
Daca totuși vrei sa ramai la cartela, poți încerca sa iei legătura cu cei de la 300 atunci când vezi ca creditul dispare pentru a cere ajutor.
Desigur, daca vrei sa te muți in alta rețea este alegerea ta si tu știi ce e cel mai bine pentru tine.
la 28-05-2025 03:39 PM
Salutare!
Iti recomand sa treci (macar) o luna pe Yoxo si, daca nu iti este ok, poti reveni oricand la prepay. Spun asta intrucat la Yoxo nu se poate tarifa ce nu ai (tarifeaza din creditul existent pe cont, nu card, nu altceva), adica abonamentul se plateste la fix 30 de zile (in ziua 29 vei primi SMS prin care esti notificat sa ai bani pe card pentru abonamentul de 9/19/49 lei, fara alte variatii). In cazul in care se rateaza plata, vei putea beneficia de serivicii 7 zile pana cand numarul se inchide (si nu vei avea acces la roaming pentru abonamentele de 19 si 49 lei).
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor