la 10-06-2025 07:24 PM
Îmi încarc cartela din banking pt că în aplicație durează destul de mult,banii îmi sunt luați imediat,dar încărcarea dura destul,de ce?
la 10-06-2025 07:45 PM
Încărcarea din MyOrange este prioritară alocării și confirmării plății raportat la alte alternative, pentru că de fapt acolo regăsești inclusiv un stadiu al plății /alocării pe cont a resurselor. Dar înainte de toate, prima confirmare este SMSul primit la orice acțiune de reîncărcare alegi.
10-06-2025 07:56 PM - editat 10-06-2025 10:12 PM
Salutare!
Încărcarea din contul my Orange se realizează aproape instant. De asemenea am testat și încărcarea prin aplicatiile 24Pay și mobilpay wallet și nu au fost întârzieri în alocarea creditului sau resurselor.
In cazul încărcării prin banking banii îți sunt retrași imediat de bancă, dar reîncărcarea poate întârzia deoarece trece printr-un proces intermediar până ajunge la operatorul de telefonie.
la 11-06-2025 01:14 PM
Bună!
Am pățit și eu același lucru uneori. Când încarci cartela direct din aplicațiile de internet banking, banii sunt retrași imediat, dar trimiterea comenzii către Orange poate dura câteva minute, în funcție de platforma băncii.
De obicei, dacă sistemul Orange e aglomerat sau dacă banca nu transmite imediat confirmarea, încărcarea poate avea un mic delay, chiar dacă plata a fost procesată.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor