la 05-02-2023 10:41 AM - editat ultima oară la 06-02-2023 08:46 AM de DanielaH
Bună ziua
Ieri seara am încărcat de 2 ori telefonul prin aplicația banca Transilvania odată cu 15 euro după 2 minute cu 3 euro
Am și pozele ca este acceptată de la banca iar încărcare cu 3 euro nu am primit și am fost obligat sa încarc din nou azi la un magazin
De ce nu O ajuns suma pe cont?
la 05-02-2023 12:12 PM
Salut,
Banuiesc ca nu s-a facut inca tranzactia. Iti recomand sa nu mai incarci din alte aplicatii. In special BT. Au mai fost probleme. Poti incarca foarte usor direct din My Orange.
la 05-02-2023 04:06 PM
Salutare!
Este weekend și posibil să existe ceva întârzieri până luni sau chiar marți. Deocamdată ai răbdare și da, cel mai bine este să încarci din My Orange!
Succes!
la 06-02-2023 09:57 AM
@DrCsabi, s-a rezolvat situația cu reîncărcarea?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor