anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Încărcare prepay cu bonuri de la tonomate

Andrei_69
Junior
Bună ziua! Cum îmi încarc cartela prepay cu unul din acele bonuri de la tonomate din benzinării fără a merge acolo? Încă mai am destul rest pe ea. Codul este din 12 cifre. Mulțumesc anticipat!
1 Soluţie acceptată‚

RafaHelper
#StarMember
@Andrei_69, trebuie sa mergi din nou la o stație de plata pentru a folosi restul de pe acel bon sau sa descarci aplicația Selfpay: https://selfpay.ro/aplicatia-de-plata/ si sa încerci din ea sa folosești restul de pe bon. In funcție de valoarea restului poți alege cu ce suma sa fie reîncărcat numărul tau. ‏‏‎ ‎ Daca ai nevoie de ajutor in legătura cu aplicația "Selfpay" poți apela acest număr: Luni - Vineri: 09:00 - 21:00 Sâmbătă, duminică şi în timpul sărbătorilor legale: 09:00 - 17:00 Telefon: 021 529 71 01 ‏‏‎ ‎ Daca te-a ajutat acest răspuns nu uita sa apeși ❤ sau sa il marchezi ca soluție.

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

DanielaH
Moderator
Andrei, ai tichetul de reîncărcare? Dacă da, tastează *122*cod de reîncărcare#, apoi apasă tasta de apelare. Informația se trimite direct către Orange în momentul apelării și apelul se oprește automat. Reîncărcarea îți va fi confirmată printr-un mesaj scris. Poți face acest lucru și din contul tău My Orange, secțiunea "Reincărcare PrePay"/ "Reîncărcare cu cod". Să ne spui dacă ai reușit. Suntem aici dacă mai ai nevoie și de alte detalii.

Andrei_69
Junior
Am tichetul doar ca sunt 12 cifre. Nu merge. Mai am rest pe tichet dar trebuie sa merg probabil la acele tonomate în benzinărie.

DanielaH
Moderator
Codul de reîncărcare trebuie să aibă 14 cifre. Unde a fost tipărit?

RafaHelper
#StarMember
Salut @Andrei_69, Ai rezolvat problema?

Andrei_69
Junior
La un automat. Ceva6de genul. Mulțumesc!

RafaHelper
#StarMember
@Andrei_69, trebuie sa mergi din nou la o stație de plata pentru a folosi restul de pe acel bon sau sa descarci aplicația Selfpay: https://selfpay.ro/aplicatia-de-plata/ si sa încerci din ea sa folosești restul de pe bon. In funcție de valoarea restului poți alege cu ce suma sa fie reîncărcat numărul tau. ‏‏‎ ‎ Daca ai nevoie de ajutor in legătura cu aplicația "Selfpay" poți apela acest număr: Luni - Vineri: 09:00 - 21:00 Sâmbătă, duminică şi în timpul sărbătorilor legale: 09:00 - 17:00 Telefon: 021 529 71 01 ‏‏‎ ‎ Daca te-a ajutat acest răspuns nu uita sa apeși ❤ sau sa il marchezi ca soluție.

DanielaH
Moderator
@Andrei, s-a rezolvat problema? Ai reușit să reîncarci?