Oh da! Raspunsurile clasice si mecanice ale oricarui support agent:
- De cand persista problema?
- Cum se manifesta?
- Ai incercat Restart?
- Ai incercat Restet?
- Ai incercat sa cureti memoria Cache?
- Dezinstaleaza si Reinstaleaza vezi daca problema persista!
Dupa care vine inevitabilul: "Am escaladat catre colegii din cepartamentul abilitat, revenim cu un raspuns!"
Practic, ce am scris eu mai sus este Biblia oricarui support agent.
@Orange Assistant Ghici ce? AM INCERCAT TOATE ALEA DE MAI SUS: Problema persista..... si asta nu de ieri sau de azi, problema persista de prin 2019, si dupa cum vezi, nu sunt singurul care are aceste probleme.
Sincer, nu stiu ce developeri aveti si care este exact fisa postului in cazul acestora:
- Orange TV Go functioneaza cu sincope;
- Orange Money afiseaza tranzatii dublate, sold eronat, lipsa sold, sold dublu, resurse insuficiente;
- Orange TV Box extrem de prost optimizata (am semnalat asta pe topic dedicat, solutia voastra a fost accea de a trimite conserva in service);
- My Orange da rateuri si afiseaza informatii eronate;
- Orange Cloud a ramas undeva in comuna primitiva dpv al functionalitatilor si al UI-ului;
- In varianta web de My Orange ai sectiuni in lucru de cativa ani buni;
- La cautari in Google, in magazinul online sunt indexate telefoane care nu se mai fabrica de prin 2017;
- In magazinul online, sunt telefoane 5G care nu apar in filtrele 5G;
Continuam sau ma opresc? Repet problemele aceste nu sunt aparute peste noapte, dar nah' cand fluturi steagul cu reteaua numarul 1 nu mai timp si pentru mentenata, imbunatatiri si dezvoltari ulterioare.