la 25-09-2023 02:26 PM
Indata de 13.09.2023 am predat la Orange Shop Tulcea un telefon Alcatel1 2021 aflat in garantie pentru ca nu mai avea sunet. In data de 20.09.2023 telefonul s-a intors din service, iar in documente interventia a fost "Software Upgrade". Dupa cateva ore am constatat ca mufa de incarcare era deteriorata, ba mai mult eu cred ca nu era mufa pe care o aveam inainte din urmatoarele motive: aceasta mufa avea tabla argintie in care intra incarcatorul putin mai groasa, mai inchisa la culoare si cu mai putin luciu decat mufa mea, era o mufa mai veche si de generatie mai veche decat a mea. Asta inseamna ca upgrade-ul s-a facut prin inlocuirea placii de baza cu o alta veche si cu mufa stricata, fapt si ilegal si inadmisibil. A doua zi dimineata (21.09.2023), dupa mai putin de 24 de ore, am predat iar telefonul la Orange Shop Tulcea. Dra. care l-a preluat m-a prostit in fata ca este aceeasi mufa pe care am stricat-o eu pentru ca upgrade-ul care s-a facut in sevice nu are treaba cu mufa, dar cum se transfera datele pe placa de baza daca nu prin mufa ?!! Daca upgrade-ul s-a realizat legal, adica prin cablu de date, mi-au stricat mufa din neglijenta sau cu rea intentie in scopul pierderii garantiei, dar eu cred ca s-a folosit o placa de baza veche care avea si mufa stricata, sau mufa au stricat-o ca sa mascheze ca au folosit piese vechi la reparatia in garantie. Evident, am facut reclamatii la Orange, nu ma astept sa se si rezolve, dupa interventia in bataie de joc in Orange Service si dupa atitudinea drei. din Orange Shop. Aveti grija cum primiti telefoanele din Orange Service, le trimiteti cu un defect si se intorc cu alt defect, iar acel defect va fi din vina voastra!
la 25-09-2023 03:06 PM
Salutare!
Îmi pare rău de situația în care te afli, dar eu nu am avut niciodată probleme în service și sunt client de pe vremea Dialog! Posibil să fie o întâmplare nefericită, care sper să fie analizată obiectiv, dar nu este bine niciodată să generalizăm.
Am pățit și eu în trecut cu telefon Nokia Asha la Emag și după mai multe retrimiteri în service, mi s-au returnat banii.
În concluzie, cred că este bine să aștepți un verdict, pentru că noi, aici, suntem tot clienți și nu putem să te ajutăm decât cu sfaturi.
Baftă!
25-09-2023 03:38 PM - editat 25-09-2023 03:49 PM
De aceea cand trimiti un produs in service, indiferent de produs, e bine sa-i faci poze. La tot! Ah, si pe langa asta, daca preluarea telefonului se face in magazin, verifica toate detaliile astea pe loc. Ca sa nu poata sa vina nimeni sa dea vina pe tine.
La majoritatea telefoanelor, portul USB este independent de placa sa baza si se poate inlocui separat. La modelul asta, din pacate, vad ca e parte componenta din placa de baza, deci, in caz ca sunt probleme cu portul USB, nu se poate decat interveni direct pe placa (dezlipit portul vechi, lipit portul nou), sau inlocui placa cu totul.
O alta chestie pe care o poti face este sa verifici daca e aceeasi placa de baza. Cum? Pai cel mai simplu dupa IMEI. 🙂
Formeaza *#06# din ecranul de formare a numarului de telefon (dialer). Ar trebui sa-ti returneze IMEI-ul telefonului.
Daca placa a fost schimbata, vei avea alt IMEI decat cel de pe cutie sau cel pe care l-au scris initial pe certificatul de garantie. Daca e acelasi IMEI, e posibil ca placa sa fie aceeasi si, fie au stricat ceva in service (observ ca portul este Micro USB, care e si foarte stricacios din pacate), fie....era deja de dinainte, si la reinstalarea sistemului de operare (pentru care intr-adevar e suficient un cablu USB) s-a agravat situatia.
Poti sa atasezi poza cu portul USB? Ce anume este deteriorat la el?
la 25-09-2023 04:52 PM
Telefonul l-am predat la Orange Shop, nu am cum sa vad daca IMEI-ul este acelasi, dar pe site-ul Orange Service telefonul meu cu IMEI-ul din procesul verbal de predare nu apare deloc, nici macar la punctul de colectare, este disparut. Mufa nu era stricata dinainte, era o mufa buna, intra bine si usor si incarcatorul si cablul de date. N-am poza cu portul USB, lamela era stramba. M-a sunat o dra. pentru reclamatiile depuse la Orange ca sa-mi spuna ca nu ma poate ajuta pentru ca ea este de la Call Center, iar telefonul nu a juns in service dar nici nu poate sa-mi spuna unde este, m-a sunat doar ca sa ma bage in seama. M-a trimis la Orange Shop ca s-o intreb pe dra. care l-a preluat daca l-a trimis in service sau nu a vut chef sa-si faca treaba. Probabil m-a trimis pentru ca dra. consultat sa dreaga procesul verbal pe care l-a intocmit gresit si l-a corectat de mana si cu stampila, in reclamatie am spus ca voi merge cu acest proces verbal la ANPC. Nu voi merge la Orange Shop sa intreb daca dra. a avut sau nu chef sa trimita telefonul, nu e angajata mea ca s-o verific daca si-a facut treaba, eu alt proces verbal nu mai semnez, acela ramane si numar zilele de cand am predat telefonul.
25-09-2023 05:00 PM - editat 25-09-2023 05:01 PM
Ok, nu-i bai. Il poti verifica la intoarcere. 🙂
Daca lamela din interior era stramba, e clar ca cineva nu stie sa foloseasca un cablu MicroUSB. 🙂 Ma rog, daca nu cumva e rupta sau ceva, teoretic se poate indrepta. Dar da, nu e ok oricum. Prima data cand aud de problema asta. Si am folosit o gramada de dispozitive cu port MicroUSB. Si cu toate ca sunt stricacioase, dupa cum ziceam mai sus, problema in general nu este asta. Problema e pe partea cablului si a acelor "carlige" care se uzeaza, si nu mai agata cum trebuie, facand ca acel cablu sa nu mai stea fix si fie sa nu mai transfere date cum trebuie (sa se intrerupa la transfer), fie sa nu faca contact perfect si sa nu incarce.
Oricum, vezi cum se intoarce acum din service. Sper sa fi rezolvat problema.
la 25-09-2023 03:43 PM
Anul trecut am trimis un telefon în service-ul Orange, nu am avut nici o problema.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor