anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Redmi 10 2022 5G defect

AndreiArdelean
Începător

Salut, am un Redmi 10 2022 5G cumpărat de la Orange. Are fix un an și 6 zile, când apas pe butonul de power se deschide introduc pinul iar după dacă apas pe power apare meniul de poweroff restart mod avion, eu nu apas pe nimic și își dă restart. Mă puteți ajuta sa rezolv aceasta problema? + Altă dată nici macar nu apare meniul de restart. Nu știu ce să îi fac. 

8 Răspunsuri 8

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Dacă nu își revine, trebuie mers cu el la un Orange Shop, pentru a fi trimis în service. Înainte de asta trebuie să-i faci un back-up la tot ceea ce conține, pentru a nu pierde. Ai nevoie de factură și certificat de garanție.

Detalii aici:

https://www.orange.ro/help/de-ce-documente-am-nevoie-pentru-a-trimite-telefonul-n-service-7188

Baftă!

arsradu
#StarMember

Salut,

Problema este cel mai probabil una destul de simpla: butonul de power ramane blocat (sau apasat mai mult decat ar trebui). 🙂

In functie de cauza, se poate curata sau se poate inlocui. In prima instanta, scoate-l din husa (in caz ca e in husa) si vezi daca functionalitatea isi revine. Daca da, e de la husa. Daca nu, e de la buton.

Verifica eventual si marginile butonului sa nu aiba murdarie sau ceva in interior, ceva care sa tina butonul presat permanent (sau mai mult decat ar trebui). Daca este, ia o periuta de dinti pe care nu o mai folosesti, eventual cu un pic de alcool sanitar (sau izopropilic, daca ai), si curata usor in jurul butonului.

Daca te pricepi, n-ar trebui sa fie foarte dificil nici de reparat acasa. Doar sa ai cu ce sa inlocuiesti eventual butonul (daca e rupt pe dinauntru sau ceva). Daca nu, sau nu vrei sa te bagi tu, si cu atat mai mult cu cat telefonul este inca in garantie, poti sa-l duci intr-un Orange Shop pentru a fi trimis la reparat.

Client Orange

RafaHelper
#StarMember

Salut @AndreiArdelean

Cel mai probabil e defect si are nevoie de o reparație, cauze pot fi multiple.

Iți recomand sa NU te duci cu el intr-un magazin Orange. Au fost cazuri cand au anulat garanția pe motive stupide sau au refuzat sa il trimita in service. Cel mai bine apelezi la ESD Service, intri aici: https://esdrom.ro/trimiteprodusul/client completezi formularul cu datele tale si un curier va veni sa ridice telefonul pentru a fi reparat gratuit. Costul transportului este gratuit pentru produsele aflate in GARANTIE iar repararea este foarte rapida, de exemplu luni am trimis un telefon la ei, marți a ajuns la ei si a fost reparat iar miercuri telefonul a fost înapoi la mine. Daca il trimiți prin Orange s-ar putea sa dureze foarte mult.

 

Nici eu nu sunt mare fan service-uri, exact pentru motivul asta. Iti scot produsul din garanție pentru niște motive (uneori) total nefondate. Fac tot ce pot sa nu-ți ia telefonul, sau dacă îl iau, sa ți-l scoată din garanție, pe motiv ca i-ai făcut tu ceva. Și nu zic ca nu exista și cazuri (probabil de-aia au și ajuns sa fie atât de "paranoici" și neîncrezători) în care clienții și-au stricat dispozitivele din neglijenta, și pe urma au venit cu ele la reparat. 

De asemenea, eu aveam impresia ca în momentul în care duci telefonul într-un Orange Shop ajunge tot la ESD Service... Mă uitam de exemplu la acest centru de service. Dar dacă ai șanse mai mari să-ți fie reparat dispozitivul trimițându-l așa, cu siguranță merita încercat. Asta în caz ca nu e o chestie super ușor de rezolvat, cum ar fi o curățare a locașului respectiv. Dar dacă e de înlocuit, sigur, ai tot interesul sa se repare, și mai ales sa se repare pe garanție, dacă nu e un defect provocat de tine.

Client Orange

DanielaH
Moderator

Andrei, ai fost cu telefonul într-un service? S-a rezolvat situația?

Da!, merge perfect

Super, mă bucur. Mulțumim pentru confirmare!

Te mai așteptăm în Comunitate.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Mă bucur că ai rezolvat! L-ai trimis din Orange Shop sau din altă parte?