Am achiziționat un telefon galaxy z fold 3 de la orange pe abonament, am facut si asigurare pentru aparat ! In urma cu 2 saptamani a apărut o problema ! Ecranul intern a cedat si a apărut pe mijloc o dunga neagra ( efect cunoscut ca screen bleeding ) l-am trimis in service pe baza garantiei, de la service evident au gasit motive sa anuleze garantia datorita unor urme normale de uzura, la asta ma asteptam oricum! Au trimis aparatul inapoi, cei de la orange store au retrimis aparatul in service pe baza politei de asigurare! Vineri am primit mesaj ca terminalul s-a reparat si o sa ma contacteze cand ajunge inapoi sa il ridic ! Am fost azi, telefonul nu e reparat pe motiv ca nu s-a trimis email cu procesul de constatare dauna, totusi de la service nu au putut sa ma contacteze in loc sa plimbe aparatul aiurea ? Acum iar l-am trimis, am trimis si procesul pe mail ! Daca iar se întâmplă vreo minune cred ca fac si plangere ! Voi ati intampinat problema asta ? Daca da , cum ati rezolvat ?