la 05-09-2025 03:17 PM
Buna ziua! am trimis de doua ori in service telefonul cumparat de 6 luni din cauza ca se incinge si se inchide. A doua oara am fost sunata si intrebata de defectiune, era la ei de o saptamana, ar fi trebuit sa stie ce are telefonul. Am spus ca am prieteni care au primit telefon nou doar pentru ca au avut ceva la mufa de incarcare, al meu are defectiune mai grava. La aproximativ 2 ore de la convorbirea cu ei m-au anuntat ca e reparat, desi mi se spusese ca mai dureaza 72 de ore sa il verifice, m-au anuntat ca e reparat si imi trimit acelasi telefon. A sosit in Orange Shop si l-am trimis inapoi. Am facut reclamatie la Protectia Consumatorului. Am dat o galagie de bani ca sa fiu tratata asa? Daca sunt femeie inseamna ca isi pot bate joc? Astept sa vad ce spun cand vor primi telefonul inapoi in service.
la 05-09-2025 03:49 PM
Salut, Lorena!
Să înțeleg că problema a persistat și după ce telefonul a venit de la reparat?
la 06-09-2025 05:45 AM
Da, a avut aceeasi defectiune. E a treia oara cand l-am trimis inapoi.
la 15-12-2025 01:59 AM
la 15-12-2025 12:07 PM
o activitate in fundal energofaga
06-09-2025 06:55 AM - editat 06-09-2025 06:56 AM
Îți recomand să îl duci la service la istyle, acolo se va rezolva problema , este partener oficial Apple, în primul an de garanție se poate duce gratis și la service-ul istyle. Eu când am cumpărat un iPhone de la Vodafone, în primul an l-am dus la istyle când am avut o problemă și a fost reparat gratis pe garanție
la 06-09-2025 02:35 PM
Multumeesc, daca vine acelasi ill voi trimite la ei! Eu am dus telefonul in Orange Shop, daca stiam il trimiteam direct la istyle.
la 08-09-2025 08:49 AM
Ai verificat activitatea in fundal? Poate nu telefonul e problema. Aplicatiile in fundal pot sa suprasolicite telefonul. Si inca ceva...nu-i place sa stea la soare
la 08-09-2025 03:00 PM
Nu il tin in soare, am grija de el si am putine jocuri care nu forteaza (mahjong)
la 14-12-2025 11:31 PM
Ți au înlocuit telefonul? Am achiziționat în sept iPhone 16 pro max, de 2 ori l am dus în service.. acum am decizie de service și nu vor sa mi l înlocuiască. Am o lună de zile de când stau fara telefon. Abia răspund la mail , fiind cumpărat din magazinul online, cea mai mare greșeală . Nu vor sa îl înlocuiască pe motiv că nu au stoc . Este o mare bătaie de joc
la 15-12-2025 02:00 AM
la 15-12-2025 06:16 AM
La ANPC ce v-au spus ? Merg și eu acum dimineața cu toate documentele. Am 30 zile pe data de 17 de când stau fara telefon. Telefonul a venit sigilat de service cu decizia de înlocuire, dar ei nu îl înlocuiesc pe motiv că nu au stoc
la 15-12-2025 10:23 AM
Astept raspuns, asta au spus, sa astept si nu am primit pana acum nici un raspuns.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor