anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

reincarnare a cartelei din aplicație - plata a fost eșuată

sknxcsv
Începător

buna, am făcut o reincarnare a cartelei direct din aplicație, cu opțiunea 4€

imi apare ca plata a fost eșuată dar banii din contul meu bancat au fost luați, ce trebuie sa fac?

4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Esti sigur(a) ca au fost luati (retrasi) si nu doar blocati?

Ce poti sa faci? Pentru inceput, poti sa incerci din versiunea web de aici.

Client Orange

au fost retrași

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Ok, in cazul asta, uite ce-ti recomand:

1. ia legatura cu un consultant la numarul 300 (ramura 5-2-0) sau 0374 300 300 (din orice retea) si cere sa-ti ramburseze suma. Cel mai probabil va fi sub forma de credit pe cont. Credit cu care, ulterior, iti poti activa optiunea din aplicatie.
Pentru contact, poti folosi si chat-ul Djingo, dar in experienta mea (si a altor clienti), ai mai multe sanse de reusita folosinda varianta telefonica.

2. alternativ, poti incerca sa faci reincarcarea si de pe web, folosind link-ul de mai sus. Vezi daca face vrei diferenta.

Client Orange

Pololică
#StarMember

Ar mai fi varianta sa suni si la banca. Poate este un bug si banii vor fi returnati (mi s-a intamplat asta cu Orange Money cand am vrut sa reincarc cardul de transport STB/RATB. Nu stiu din ce motive, cardul Orange Money nu a fost acceptat, chiar daca banii erau plecati, incasarea a fost refuzata de STB).