Probleme apel wif realme C25Y
![Marinellll Marinellll](https://ekzqi67577.lithium.com/legacyfs/online/avatars/18324004_9396b78a625008a2_avatar_original.png)
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-01-2022 06:06 PM
Buna ziua, mă poate ajuta cineva cu următoarea problema.
Am un telefon realme C25Y și până acum mi-a mers foarte bine apel wifi, acum nu mai găsesc de unde să îl activez. Menționez că am făcut upgrade de sistem... Locuiesc in zona fara semnal sucește foarte util. Mulțumesc
Am un telefon realme C25Y și până acum mi-a mers foarte bine apel wifi, acum nu mai găsesc de unde să îl activez. Menționez că am făcut upgrade de sistem... Locuiesc in zona fara semnal sucește foarte util. Mulțumesc
20 Răspunsuri 20
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-02-2022 06:15 PM
Ce versiune de soft ai acum? Dupa ce l-ai primit de la service si-a mai facut vreun update de soft?
Daca da, e foarte probabil ca acel update sa fi scos functionalitatea vowifi.
Client Orange
![Marinellll Marinellll](https://ekzqi67577.lithium.com/legacyfs/online/avatars/18324004_9396b78a625008a2_avatar_original.png)
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-02-2022 10:02 PM
Am pus un video arătând că nu pot activa acum funcția... Folosesc abonament Orange, cartela schimbata in Decembrie 2021
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-02-2022 10:07 PM
Functia a fost scoasa (sau nu mai e prezenta din cauza unui bug) din soft. Scurtatura nu te va ajuta in cazul asta.
Client Orange
![Marinellll Marinellll](https://ekzqi67577.lithium.com/legacyfs/online/avatars/18324004_9396b78a625008a2_avatar_original.png)
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-02-2022 10:15 PM
Recomandati retrimitere in service? Sau înlocuire telefon?
Menționez că nu am acoperire la semnal unde locuiesc si de aceea este util apel wifi. Mulțumesc tuturor. Va lua calea service-ul din nou.
Mulțumesc pt timpul acordat.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-02-2022 10:20 PM
As recomanda contact producator, intrucat s-ar putea sa fie un bug. In service, mai mult decat sa faca downgrade de soft (ceea ce au facut deja), nu prea au ce sa faca. Daca e un bug, trebuie rezolvat de producator, de obicei printr-un update de soft. Asta presupund ca stiu de el (de-aia am zis contact producator).
Sugestia, daca il trimiti din nou in service si ii fac din nou downgrade, este sa incerci sa nu-i faci update din nou. Altfel te invarti in cerc.
Cealalta solutie este intr-adevar inlocuirea telefonului.
Client Orange
![delfinas delfinas](https://ekzqi67577.lithium.com/legacyfs/online/avatars/13042153_d18afded375f4ac5_avatar_original.png)
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-02-2022 10:24 PM
Cand l-ai luat din service, ar fi trebuit ca reprezentantul service-ului sa iti arate ca ai apel Wi Fi. Abia atunci se vedea daca s-a rezolvat sau nu pb.
![](/skins/images/4F0E9D6FA4998B7A2D290379554C5347/responsive_peak/images/icon_anonymous_message.png)