anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Fișă tehnică reparație telefon

Razvan
#StarMember
Aveți idee ce ar putea să însemne reparație control calitate? V-ați mai întâlnit cu o astfel de rezoluție? Mulțumesc anticipat!
23 Răspunsuri 23

mihai_13
Maestru
Salut Razvan - cred ca este o chestie specifica - un anunt "generic" probabil ca inseamna ca intra in reparatie etc... - p.s deja esti cu Xperia 5 lll in service ... pacat ...

arsradu
#StarMember
Din ce pot sa inteleg eu, reparatia a fost facuta de tehnician, asteapta confirmarea testerului.
Client Orange

Razvan
#StarMember
Dacă s-a stricat plăcuța ram sau placa de bază, pentru că se restarta aleator, după ce s-a înfierbântat în timpul unei convorbiri. Acu vreo 2 ani, la colega Jay i s-a încins S10 și nu a mai pornit, și-a pierdut toate datele din telefon. Recunosc, că nu mă așteptam să se strice atât de repede, csf, ncsf produse made in China.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salut! Cred că cel mai important lucru este să se rezolve problema. Sper că ți-ai salvat anterior predării la service tot ce trebuia! Să ne ții la curent cum evoluează lucrurile. Succes!

delfinas
#StarMember
Pribabil ca tine de procedura legata de service si presupune un CTC (control tehnic de calitate) dupa ce s-a efectuat reparatia. Vezi tu cand il primesti inapoi. 😉

DanielaH
Moderator
@Razvan, în ce stadiu e reparația? S-a rezolvat? Ai reușit să iei legătura cu cei de la Call Center să afli ce înseamnă?

Razvan
#StarMember
Nu s-a rezolvat, telefonul este rătăcit între service și Orange, au trecut 15 zile de la data predării, nu am intrat în posesia lui și conform legii am dreptul la un nou terminal, că nu a fost adus la starea de conformitate, pentru asta am depus o sesizare la autoritatea competentă. M-am saturat de profesionalismul mediului privat din România, este tot în dorul lenii, ca și la stat, nicio diferență.

delfinas
#StarMember
Bine măcar că s-au hotărât să-ți dea unul nou in schimb!

Razvan
#StarMember
Ei nu au hotărât nimic, eu am cerut telefon nou, conform legii. Am fost de 2x la ei, au zis ca nu știu nimic. Asta e, am depus reclamație la Anpc, aștept rezoluția de la ei.

delfinas
#StarMember
Mda, neplăcută situația! Cel defect e rătăcit, cel nou nu se întrevede. Și nimeni nu te lămurește care va fi soluția?

Razvan
#StarMember
Starea curentă, nimeni nu știe pe unde se află.

arsradu
#StarMember
Hmm....trebuie facut rost de un AWB. Presupun ca a fost trimis prin curier. Deci undeva trebuie sa existe un AWB. "Expediat catre terti?" Care terti? Si de ce?! What the f...? Din asta inteleg ca n-au reusit sa-l repare, asa ca l-au trimis probabil in alt service. Deci...trebuie vazut unde a fost trimis. Sau Orange considera trimiterea catre Regenersis ca trimitere catre terti? Ceea ce ar avea sens. Dar in cazul asta, ar fi mult mai util sa scrie "expediat catre Regenersis". Simplu. In felul asta, evitam orice confuzie cauzata de cuvantul "terti". Oricum, trebuie mers pas cu pas. Si, cum ziceam mai sus, trebuie facut rost de un AWB de la service. Daca l-au trimis, trebuie vazut unde l-au trimis. Si in caz ca e vreo greseala de expediere, trebuie luat legatura cu firma de curierat.
Client Orange

Razvan
#StarMember
Știu, dar asta este treaba Orange, eu le-am semnalat verbal acest lucru de vreo 2 ori, asta e, învățare de minte, ar fi fost necesar să fi depus sesizare scrisa.

arsradu
#StarMember
😞 Nasol, ce sa zic.... Chiar imi pare rau de situatie. Ai si tu dreptate. Daca tu ai trimis telefonul prin Orange, e treaba lor sa se asigura ca ajunge inapoi la ei. Nu ar trebui sa fie nevoie de niciun fel de sesizare. Doar de mai multa atentie, si transparenta. Un numar de AWB poate ajuta foarte mult in cazul asta. Si nu vad de ce trebuie sa fie atat de dificil de obtinut. Ar trebui sa fie o chestie default. Si pe partea Orange, si pe partea service-ului. La modul: Status: expediat (curier X, AWB Y). Si de o parte si de cealalta. Si la trimiterea catre service, si la trimiterea din service. In felul asta, vezi exact ce e cu coletul tau.
Client Orange