la 23-02-2025 12:06 PM
Am achiziționat in urma cu 10 luni un iphone 14 , in prezent am 87% sănătatea bateriei. in prima săptămâna de la achiziție mi a scăzut la 97% in folosire normala , nu am stat cu el la încărcat. pe data de 11 feb am decis sa l duc in service sa rezolv problema , însă au detectat ca softul era defect așa ca l au schimbat , dar bateria a rămas la fel. ma gândesc ca bateria a scăzut atât de mult intr un timp scurt din cauza soft-ului. pe data de 18 feb l am dus iar in service dar acum la “ statusul reparației “ îmi scrie “ in asteptare” . am primit un mesaj cum ca voi fi sunată de cei de la service. credeți ca îmi va fi schimbată bateria? ce mi ar putea spune telefonic ?
23-02-2025 12:15 PM - editat 23-02-2025 12:24 PM
Salut,
Ce o sa-ti spuna, o sa afli la momentul respectiv. Dar din punctul meu de vedere, da, ar trebui schimbata si bateria.
Daca nu reusesti cu service-ul Orange, trebuie sa stii ca Apple ofera garantie in primul an sub forma garantiei Apple. Ce inseamna asta? Inseamna ca te poti duce cu telefonul la orice service autorizat (iStyle de exemplu) si poti lasa telefonul la reparat. Oricum, da, e posibil ca un bug de soft sa cauzeze problema asta. Nu zic ca asta a cauzat-o in cazul tau. Ci doar ca e posibil. Si da, odata rezolvata problema de soft, ar trebui rezolvata si cea de hardware (bateria in cazul asta).
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor