anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Vodafone introduce o nouă taxa de 4 Ron pentru clienții prepay care doresc reîncărcarea cartelei

MihaiC99
Cunoscător

Vodafone introduce o nouă taxa in premiera (așa cum ne-a obișnuit deja) in valoare de 4 Ron pentru clienții prepay ce se va adăuga la valoarea de plata a reîncarcarii.

1000001348.jpg

1000001351.jpg

"Tariful se aplica o singura data pentru fiecare interacțiune comerciala realizata:
• In cazul tranzactiilor efectuate in spatii fizice, cum ar fi magazinele proprii si francizate, aplicarea acestui tarif se realizeaza exclusiv la nivelul unui bon fiscal, indiferent de valoarea incarcata si de numarul de incarcari efectuate intr-o singura interactiune;
• Pentru tranzactiile online, prin intermediul platformelor digitale (aplicația My Vodafone si website), tariful se percepe corespunzator fiecarei actiuni de reincarcare indiferent de valoarea incarcata.
In cazul unei solicitari de anulare a unei tranzacții efectuate (incarcare eronata), intreaga suma achitata initial, inclusiv valoarea “Tarif Servicii Vanzare”, va fi restituita in mod integral."

Pare că Vodafone face eforturi să "încurajeze" trecerea clienților prepay către abonamente.

Vodafone justifica aceasta taxă astfel:

"Pentru operatiunile de (re)încărcare efectuate in reteaua de magazine proprii Vodafone, in Francizele Vodafone si in mediul online (aplicatia My Vodafone si website), se percepe un tarif unic (indiferent de valoarea incarcata si numarul de incarcari efectuate per operatiune/tranzactie), denumit “Tarif Servicii Vanzare”, in cuantum de 4 RON (TVA inclus). Acest tarif este menit sa acopere costuri aferente administrarii si optimizarii unora dintre componentele necesare pentru operarea eficienta a canalelor proprii de vanzare, cum ar fi elementele logistice, operationale si tehnologice."

Mai multe info in linkul de mai jos:

https://www.vodafone.ro/consumption/groups/public/documents/digital_asset/v725768.pdf 

 

14 Răspunsuri 14

Shadow1
Explorator entuziast

Prioritatea nr 1 sunt abonamentele deci ar face orice ca să atragă clienții către abonamente, nu ar fi de mirare dacă și Orange ar introduxe astfel de taxa.

Ma aștept și la ei 🙂 

MihaiC99
Cunoscător

Azi este 4 Ron, mâine poate fi mai mult.🙂
Important este că au fost introdusă o noua taxa.
Cei de la Vodafone au devenit foarte inovatori și probabil vor prelua și alții aceste idei (vedem cazul posibilității marii anuale a abonamentelor cu un procent de până la 8%)

Shadow1
Explorator entuziast

Tot Vodafone a fost prima care a introdus în contracte clauza cu indexarea tarifelor conform inflației și ceilalți au copiat trendul. Deci ma aștept și la chestia cu comisionul la reîncărcare sa fie copiata de ceilalți 

FLo1
#StarMember

Celor care au impresia că "Orange îi fură" le recomand Vodafone. Personal nu de curând tocmai am colorat un SIM roșu în portocaliu, așadar astfel de comportament nu mă surprinde la roșii. Și tot de la roșii (că tot vorbiți de inițiatori) a pornit și PPY-ul de 28 de zile, adică 13 reîncărcări/12 luni. Deci cu Vodafone numai bine nu a fost. Despre semnalul lor nici n-are rost detaliat. Dar fiecare cu experiența proprie. 

LE: Să mai menționez inexistența <perioadei de grație>??? Orice e mai bun decât Vodafone. 

La prepaid oricum aveau 13 reîncărcări pe an (a se vedea Yoxo care, la 30 de zile "pe lună", deci 360 pe an, tot e nevoie de o nouă facturare pentru cele 5 zile ramase), dar "al 13-lea salariu" avea maxim 7 zile restanță până în noua lună.

Oricum, destul de urât trendul asta. Am văzut la mai multe platforme "taxa de serviciu", inclusiv eMAG, Star Taxi și parcă și Bolt Food. Nu știu uber (nu mai folosesc serviciul). 

Perioada de gratie sa modificat la Vodafone.

"Perioada de gratie (atat pentru Planul Tarifar Simplu cat si pentru Ofertele cu beneficii incluse) se calculeaza de la data expirarii perioadei de valabilitate si este de 180 zile incepand din 20 decembrie 2024 (cu exceptia reincarcarilor de 1- 3 Euro credit care nu ofera perioada de gratie)."

Pe partea de servicii prepay, Orange are cea mai buna oferta de pe piata (atât prin oferta cât și prin calitatea serviciilor).

Nu ştiu în ce măsură s-a modificat ceva din cele menţionate pe acest topic:  Ce oferă operatorii din România la prepay ca perioadă de valabilitate / grație?  Pot considera că din cele explicate de cei din Shopul Roşu, zilele perioadei de graţie începeau de la reîncărcare, deci după activare opţiune nu rămâneam cu multe zile pe un număr utilizat ocazional. Urmarea? Am ales portarea 🙂   

Modificările sau produs începând cu 20 decembrie 2024.

Pentru un SIM folosit ocazional, cu siguranță alegerea este simpla (300 zile vs 180 zile).

Având în vedere și calitatea serviciilor Orange decizia portarii a fost una logica.

MihaiC99
Cunoscător

Prin aceste măsuri Vodafone își asigură un loc trei (foarte stabil) in randul operatorilor din Romania.

Din ce in ce mai multi se vor porta spre Orange prepay/Yoxo.

Vom vedea efectele in viitorul apropiat.

Shadow1
Explorator entuziast

Sunt și multe persoane comode care nu schimba rețeaua pt câteva creșteri de preț, de exemplu surorile și cumnații nu ar pleca de la vdf decât dar rețeaua ar fi închisă de mâine 😂😂‌,  și sunt mulți clienți care nu își bat capu sa plece pt niște creșteri de 1,2 euro. 

 

 

php_gpt
Junior entuziast

Orice justificare din partea oricarui operator a unei taxe extra este doar strategie de marketing. Nu mai acoperiti pierderile altora. Mutati-va tot timpul acolo unde este mai bine la buzunar.

Daca o tin asa cei de la Vodafone, probabil vor vedea la jumatatea anului cati s-au portat la Digi sau Yoxo, dupa aceasta marire 'justificata' :))

Din pacate, nu unde este mai ieftin este si mai bine. Acasa, D sunt cei care au VoLTE (si un semnal ceva) mai bun decat restul (V, O sau T), dar la sotie la munca doar V are cel mai bun la interior. Deci, o solutie optima nu are.

Nu mai spun ca nu doar telefonia conteaza. Cine se gandeste sa caute doar semnal telefonic fara alte servicii inseamna ca nu plateste toate serviciile folosite, ori nu are nevoie de celelalte (desi tind sa cred ca majoritatea vor fi din prima categorie). Multi dintre noi cautam o oferta globala (de exemplu, chiar daca la telefon platim mai mult ca la concurenta, platim mai putin la serviciile fixe).

Plus ca posibil sa fi facut o greseala inchizand Flex (concurenta directa Yoxo). Nu a fost perfect (cum nici Yoxo nu e), dar se putea avea un calapod mai bun pentru clientii care doreau ceva fara prea multe obligatii.

MihaiC99
Cunoscător

In momentul de față aceasta taxă se aplica doar în magazinele Vodafone și în aplicația  my Vodafone (respectiv încărcarea de pe site-ul Vodafone).

Ironic, la reîncărcarea prin terti (eMag/mobilpay etc) momentan nu se aplica aceasta taxă.

La Vodafone e mai scump sa reîncarci direct de la ei decât prin terti.🤣🤣🤣

Un pas destul de gresit, zic eu. In loc sa atragi clientii sa foloseasca propriile metode de plata si servicii (care costa si se regasesc in facturi sau servicii oferite), ii trimiti la terti sa rotunjeasca putin mai mult tarifele de reincarcare (care oricum primesc comisioane contractuale, intrucat nimeni nu presteaza ceva gratuit).