la 11-07-2024 09:32 AM
Orange Money a devenit Evrixa si poate fii apela la *2024 .
În curând se va actualiza și aplicația!
Ce detalii ați mai aflat?
12-07-2024 04:02 PM - editat 12-07-2024 04:04 PM
După modul de reacție vrei sa treci anumite lucruri în derizoriu.
Djingo și Djia au fost inutili de fiecare data când am contactat serviciul clienți.
O pierdere de timp.
Daca asta este tehnologia viitorului....🤣🤣🤣
la 12-07-2024 04:05 PM
Eu de mai bine de un deceniu am rezolvat și opțiuni și reînnoiri de abonament prin Djingo, și a fost chiar muuult mai bine. Totuși dacă "google" îți poate returna codul PUK, atunci e un Merlin.
12-07-2024 04:07 PM - editat 12-07-2024 04:16 PM
Pentru asta exista contul My Orange (poate ai auzit de el).
Eu nu sunt împotriva tehnologiei utile.
Comentariile ironice nu schimba realitatea.
12-07-2024 04:36 PM - editat 12-07-2024 05:11 PM
Serios? Acum că ai menționat mă bucur că știi că nu "google" rezolvă tot.Cât privește "realitatea", este chiar paradoxal: Să trăim pe un singur Pământ, dar fiecare într-o altă realitate. Este umanitatea mileniului 3. Dar ajunge cu discuțiile offtopic.
12-07-2024 04:45 PM - editat 12-07-2024 04:51 PM
Tot ce face Djingo se poate face și din aplicație/cont my Orange.
Daca sun este pentru că vreau sa vorbesc cu un operator uman.
Pentru a afla codul puk am cel puțin 4 soluții alternative.
Daca asta este rolul tehnologiei revoluționare Djingo mă lipsesc.
13-07-2024 02:08 PM - editat 13-07-2024 06:59 PM
Acționarii Alpha Bank au pus afacerea pe tarabă și au început discuții cu viitorii potențiali clienți. Intre timp, ORO a scos la vânzare OM și gata deal-ul. ORO a scăpat de o pierdere financiară în grup, alpha fericită că a luat o felie de clienți care poate nu veneau niciodată la ei, cu care au putut să negocieze, în poziție de forță cu UniCredit. Practic tot interesul în această mișcare au fost doar clienții pe post de monedă de schimb între entități. Au luat ieftin și au vândut mai scump. De aceea, alpha nu va mai face nicio mișcare până nu fuzionează cu UniCredit.
la 15-07-2024 11:11 AM
Eu mă mut pe Revolut.
la 15-07-2024 11:47 AM
Revolut este o alternativa, dar la Orange Money puteai sa alimentezi si cu 0.01 lei (de fapt asta era limita minima), pe cand la Revolut era minim 30 lei (sau 60, nu mai stiu exact). Daca doreai ceva mai ieftin (o achizitie prin internet in care cardul sa fie "pe 0", evitai transferul inapoi pentru diferenta.
la 17-07-2024 01:28 AM
30 lei pentru cont standard si 60 pentru metal:)
la 18-07-2024 10:58 AM
La Evrixa, timpul de transfer către un IBAN este mare în comparație cu cel de la Revolut. Am și cont de ING, așa că Evrixa a devenit inutil. Nu mai primesc nici puncte Orage ThankYou, așa că nu mai sunt interesat. Pariez că în curând vor introduce și comisioane. Orange Money a murit.
la 18-07-2024 11:13 AM
Foarte multe persoane confunda înca Evrixa cu Orange Money.
Ai perfecta dreptate în viitor este foarte posibil să introducă și comisioane deoarece au fost cheltuiți bani și trebuie recuperați.
la 18-07-2024 12:08 PM
Dupa o serie de probleme cu Orange Money si dupa ce am aflat ca a fost preluat de Alpha, mi-am facut binisor bagajul si am plecat de la ei. Doua persoane, doua carduri de debit, doua de cumparaturi.
OM a fost o solutie faina la vremea ei, dar lucrurile au inceput sa se strice de cand au micsorat la 12 numarul de rate fara dobanda. Probleme cu extrasele de cont, probleme cu suportul tehnic, probleme cu tranzactii blocate in decontare (pentru ilustrare, unele tranzactii cu cardul care au fost inversate nu s-au regasit in extrasul de cont luni de zile, pana la momentul inchiderii contului).
Le doresc numai bine, dar eu nu vreau sa fiu client Alpha. Facand o gluma proasta, nu vreau sa ajung sa stau la coada sa imi alimentez cardul de debit. 🙂
Cred ca e momentul sa scoatem Orange Money si erixa! din sfera Comunitatii Orange. A fost o idee buna, au fost si altii care au incercat-o (transferuri de bani prin Vodafone? Telekom bank?), insa Orange a reusit sa o ridice dincolo de nivelul unui proiect de liceu. Asta a insemnat investitie, poate chiar sa mearga in pierdere. In cele din urma a vandut business-ul acesta catre o banca ramasa in urma tehnologic, care refuza sa se modernizeze. Am fost client Alpha multi ani si sunt surprins ca nu mi-au cerut dosar cu sina, dar nici mult nu mai aveau.
la 18-07-2024 03:36 PM
Eu cred ca o sa raman printre putinii care inca au carduri OM (Evri x a). I'll go down with this ship, cum erau versurile la melodia aia. :))
Puncte nu am avut niciodata, deci asta nu a fost niciodata un incentive pentru mine. Iar partea cu 24 de rate, cu toate ca nu prea mi-a convenit, pe de o parte e mai bine asa...am mai putine rate de rambursat.
Ceea ce imi place foarte mult, si motivul principal pentru care am vrut si cardul de credit este faptul ca poti plati oriunde. La orice comerciant care accepta plata cu card. Si sper sa nu schimbe si chestia asta, pentru ca atunci chiar nu va mai fi nicio diferenta intre ei si orice alta banca "traditionala". Iar altele, chiar daca ofera plata in rate doar la anumiti comercianti, sunt momente in care ai muuuult mai multe rate (24-36, chiar 40 vazusem la un moment dat).
Deci...nu stiu cine se ocupa acum efectiv de divizia asta dar ar fi bine sa ia in calcul toate chestiile astea. In momentul in care tot tai din lucrurile care faceau OM diferit, si devii "just another option"...dar cu o oferta mai putin atractiva decat "competitia", incepi sa pierzi clienti, pentru ca oamenii incep sa faca comparatii, si sa prefere concurenta. Plus ca, daca erau lucruri pe care chiar la apreciau inainte, si le-ai luat...le tai din motivele pentru care ar vrea sa ramana clienti fideli. Si e pacat, pentru ca ideea pe care s-a bazat OM atata timp, de banking de acasa, direct din app, si usurinta de folosire, este una foarte buna. Din pacate, nu e totul.
la 18-07-2024 03:44 PM
....adică un ”card de cupărături cu plata în rate”. Din păcate nu este ceva care să diferențieze produsul, aceste caracteristici fiind baza unui astfel de produs. Și peste toate, mai ai și o taxă anuală de administrare. Deci tot ceea ce regăsești la celelalte produse similare. Pe scurt, devine o problemă de preferințe, nu una de avantaje multiple.
la 18-07-2024 04:00 PM
Da, din pacate, asa e...
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor