la 11-07-2024 09:32 AM
Orange Money a devenit Evrixa si poate fii apela la *2024 .
În curând se va actualiza și aplicația!
Ce detalii ați mai aflat?
12-07-2024 10:20 AM - editat 12-07-2024 10:37 AM
Evrixa = Alpha Bank
Yoxo = Orange
Cam așa se rezuma lucrurile.
Yoxo este Orange și în același timp nu.
Evrixa este Alpha Bank și în același timp nu.
Pe scurt sunteți speciali.⭐⭐⭐
la 12-07-2024 09:47 AM
12-07-2024 12:46 AM - editat 12-07-2024 12:54 AM
Telefonul meu ofera aplicatia E! cand caut Orange Money. Interesant. De asemenea, pare ca a preluat si bug-urile din Orange Money. Deci au facut doar rebranding si nimic altceva. 👍
la 12-07-2024 06:58 AM
Este doar pentru o perioadă de tranziție, pentru că nici ”Alpha” nu va mai fi ..... alpha, iar când clientul va fi încălțat cu noul card și noul cont de la Unicredit atunci se va utiliza alt card, cont aplicație...... totul schimbat la ce vrea furnizorul, nu clientul. Clientul poate alege doar să.... plece: fie capul, fie ”out din sistem”.🙈
la 12-07-2024 08:34 AM
Mda… tu stii cum sunt eu cand mi se dau “optiuni” de genul asta. Intotdeauna ai sanse mari sa o aleg pe a doua. Nu din orgoliu, ci din principiu.
Dar da, destul de nasol ca nu a verificat nimeni materialele. Si mai nasol daca le-au verificat sinau dat OK-ul pe ele asa cum sunt. Adica, nu era nimic complicat de facut. Nu trebuia decat sa te asiguri ca informatiile prezentate in imaginea aia au sens logic.
Dar, ca si numele, ca si design-ul, si probabil si altele, se vede o delasare si un dezinteres de zile mari.
la 12-07-2024 08:44 AM
@arsradu: Latura testelor pe aplicații din sistemul bancar îmi dovedește încă o dată că este la fel peste tot (se întâmplă și în energie): faptul că o aplicație rulează pe câteva zeci de clienți (conturi, locații etc) nu înseamnă că va funcționa și nu va crăpa atunci când pui aplicația să ruleze pe sute de mii (chiar milioane) de conturi / locuri de consum. Dar pe repede înainte merge la români, că tot sunt obișnuiți cu tranziția.
la 12-07-2024 11:46 AM
De fapt este un nume ok:
evrixa! - everyone's banking!
la 12-07-2024 11:49 AM
Yeah...it doesn't speak to me. :))
12-07-2024 11:50 AM - editat 12-07-2024 11:58 AM
Mie personal îmi place.
Evrixa! - stronger together
12-07-2024 02:24 PM - editat 12-07-2024 03:00 PM
Fun fact. In momentul in care suni, esti preluat in continuare de Djia. 🙂 Deci, daca aveati nevoie de o voce familiara, ea este inca acolo, si dupa trecerea la noul brand. De asemenea, un lucru imbucurator este ca echipa de suport a ramas exact aceeasi. La fel de prietenoasa ca intotdeauna. Macar atat.
De asemenea, daca erati curiosi, atat comisioanele cat si numarul de rate de la cardul de credit, raman neschimbate. Cel putin momentan. Daca ulterior vor decide sa schimbe ceva, vor anunta.
Am intrebat si despre curiozitatea mea referitoare la extrasele de cont. Si mi s-a spus ca cele emise pana in data de 11 Iulie vor ramane cu antetul si cu logoul Orange Money, cele de dupa vor avea noul branding.
Inca nu se cunoaste un ETA cu privire la lansarea site-ului.
Pana si chestionarul de satisfactie de la finalul apelurilor la echipa de suport are acelasi design...doar ca fara logo-ul Orange, si acum e albastru... Personal nu ma dau in vant dupa combinatia asta de culori. Consider ca arata mai bine cum era inainte. Dar...alea sunt culorile de brand ale Alpha Bank...deci nu prea avem ce face in sensul asta. Ar fi aratat mai bine pe un background intunecat. Dar....asa cum Orange Money nu a avut niciodata un dark mode, banuiesc ca nici Evrika/xa nu va avea unul.
la 12-07-2024 03:40 PM
Eu nu știu cum sa scap de Djia mai repede ca sa ajung în legătură cu un operator.🙂
Djia și Djingo trebuie să dispară mai mult încurca.
12-07-2024 03:51 PM - editat 12-07-2024 04:09 PM
Nu te incurca cu nimic in cazul asta. Nu e genul conversational. E IVR, cu optiuni de transfer la operator. Si chiar exista acele optiuni. 🙂 Deci, e ok.
Si cu Djingo te poti descurca foarte bine daca stii cum. Pentru chestii rapide, gen aflarea codului PUK, Djingo e foarte rapid. Evident, la fel de bine poti sa vezi codul PUK pe contul tau My Orange. Dar zic asa. Pentru chestii super basic, te descurci foarte bine si cu Djingo. Pentru chestii mai avansate, intr-adevar ai nevoie de transfer la operator. Caz in care, trebuie sa scrii: "transfer operator". Si dupa doua incercari (e un pic insistent, trebuie sa recunosc), te va transfera la un operator uman.
Crede-ma, e mai bine decat alte chatbot-uri. El macar iti da pana la urma optiunea de transfer la un consultant. Altii nu. Te invart in cerc pana renunti. Am avut de-a face cu genul asta de chatbot la HP. E absolut oribil. Nu te poate ajuta, dar nici nu te transfera catre cineva care poate.
la 12-07-2024 03:56 PM
Chestiile basic le rezolv cu un simplu search pe google.
Daca sun este pentru a intra în legătură cu un operator.
Sa creeze o modalitate de a da "skip".
12-07-2024 04:06 PM - editat 12-07-2024 04:12 PM
La abonamente nu stiu daca ai cum sa dai skip.... Ar fi o idee sa poti trece inapoi la IVR. Eu sunt pe cartela, si la noi e cu IVR (dupa ce ii spui Dgiei ca vrei informatii despre serviciile de voce mobila), si e mult mai simplu.
Te inteleg perfect. Si eu cateodata imi doresc sa am transfer direct la operator. Ca o comparatie, doar pentru ca ai deschis subiectul, Vodafone nu mai are optiunea asta. Deci, ca sa intri in legatura cu un consultant uman, ai la dispozitie Whatsapp-ul, si se raspunde, daca se raspunde, extrem de greu, iar telefonic, doar contra cost. Si nu e deloc putin. Dar da, in cazul ala, vorbesti direct cu un operator uman.
Ceea ce ma deranjeaza la varianta asta conversationala nu e atat faptul ca e conversationala, si ca trebuie sa vorbesc, ci faptul ca de cele mai multe ori, robotul nu intelege ceea ce spun, sau refuza sa ma transfere la un operator cand cer lucrul asta. Intrucat nu sunt pe abonament, nu stiu daca e cazul si cu Djia. Nu am incercat. Pe prepay ne-am inteles foarte bine. 🙂
la 12-07-2024 03:55 PM
Mai trebuie să fi împotriva utilizării cardului bancar și tipologia unui octogenar e îndeplinită. Totuși, Comunitatea e un loc unde discutăm despre utilizarea tehnologiei, nu despre eliminarea ei. Moda chitanțelor scrise și ținutului de mână..... a trecut. 🤣🤣🤣
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor