anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Descoperă în My Orange o nouă funcție inovativă pentru diagnoza serviciilor de Internet fix și TV!

DanielaH
Moderator

Salut!

Ne bucurăm să vă anunțăm că am lansat de curând în My Orange o funcție inovativă prin care puteți sesiza o problemă cu serviciile de Internet fix și TV, puteți obține o diagnoză și puteți programa o vizită a tehnicianului pentru remediere.

Iată ce avantaje are:

  • acces rapid: puteți regăsi în aplicație toate serviciile pe care le aveți instalate acasă
  • diagnoză simplă: verificăm rapid statusul serviciilor voastre și identificăm problema care vă impactează
  • soluții imediate:  veți primi pe loc o soluție

Unde e disponibilă această funcție?

  • My Orange, versiunea web - secțiunea “Servicii” sau direct în Homepage (dacă sunteți admin și ați selectat un serviciu fix); https://www.orange.ro/myaccount/reshape/services/summary
  • Aplicația de mobil My Orange -  în Homepage (dacă sunteți admin și ați selectat un serviciu fix) sau în secțiunea “Mai multe” → Semnalează o problemă tehnică

Prin intermediul acestui nou instrument puteți verifica*:

  • incidente ce afectează toate serviciile
  • statusul unor sesizări active sau intervenții ale tehnicienilor la locație
  • dacă linia voastră este desincronizată și este nevoie să trimitem un tehnician acasă

*Momentan, aplicația poate găsi soltuții pentru un număr limitat de scenarii. În curând vor fi disponibile toate scenariile care vă pot impacta serviciile.   

Cum funcționează? Foarte simplu, la un click distanță:

DanielaH_0-1747647638981.png

 

DanielaH_2-1747647661394.png     

 

DanielaH_0-1747650702753.png

 

DanielaH_4-1747647741528.png

 

Sperăm că acest nou instrument va aduce un plus de confort și eficiență în utilizarea serviciilor de internet fix și TV de la Orange.

Între timp așteptăm părerile voastre despre această nouă funcționalitate. Cum vi se pare?

10 Răspunsuri 10

Vio73
#StarMember

Salutare!

Mi se pare o inițiativă foarte bună și sper să fie o funcție utilă , atunci când ai nevoie. Ideea este să existe și o corelare cu ceea ce se întâmplă ulterior, după ceea ce se apasă pe acel buton.

Mulțumim!

MihaiC99
Campion

Super veste cu noua funcție din My Orange! E grozav că poți verifica rapid problemele la internet și TV, direct din aplicație. Diagnoza simplă și soluțiile rapide sunt un mare plus. Felicitări pentru această îmbunătățire!

Radutuby
Cunoscător

Instrumentul actual este util, însă nu este tocmai la un click distanță. În situațiile în care contul are setat un alt serviciu decât Internetul fix, procesul de raportare se complică, necesitând pași suplimentari pentru a selecta opțiunea dorită. Aș propune o variantă mai intuitivă și mai vizibilă – de exemplu, un tab dedicat, ‘Anunță un deranjament’, care să permită selectarea rapidă a serviciului afectat: Mobil, TV, Internet fix etc.

Va salut cu respect.

Rosswell87
Junior entuziast

Apreciez inițiativa voastră de a introduce noi funcționalități pentru clienții Orange România SA, însă doresc să atrag atenția asupra unui aspect important: utilizatorii Orange Romania Communications (OROC) rămân, din păcate, în continuare în afara acestui tip de actualizări.

Mai mult decât atât, funcționalități care existau anterior pentru OROC (precum solutia online de diagnoza si remediere, functie preluata de la fostul Telekom) au fost dezactivate sau au devenit nefuncționale în urma tranziției.

Având în vedere acest context, vă rog să ne oferiți un orizont de timp sau clarificări legate de disponibilitatea următoarelor funcționalități și servicii pentru clienții OROC:

  • Interfață unificată de cont (My Orange - varianta web si app, cu funcționalități echivalente)

  • eSIM pentru abonații OROC

  • Echipamente de internet fix cu mod bridge activabil

  • Suport real pentru IPv6

  • Control parental (server DNS cu filtrare conținut pentru adulți)

Consider că unificarea serviciilor ar trebui să vină cu beneficii egale pentru toți clienții, nu cu limitări sau regresii. Așteptăm din partea Orange mai multă transparență și echitate în acest proces.

@Rosswell87, îți mulțumim pentru feedback! L-am redirecționat către colegii noștri implicați în proiect.

Clientii Orange (Orange Romania Communications) vor fi migrati in perioada următoare, pe rând, în sistemele Orange și din acel moment vor prelua automat toate ofertele și beneficiile Orange.

MatLiv
Junior

De mult asteptata. In sfarsit. Felicitari 🙂 

AniTanase1
Junior

Mi se pare o inițiativă bună,  la un click distanță. 

teacher_
#StarMember

Mulțumim! Din fericire eu personal nu am avut nevoie de nici o diagnoza/problema până acum, dar cunosc persoane cărora le va fi de ajutor. 

nicucobuz
Junior

Am încercat! Mulțumesc.Intre timp am aflat că un Dorel a tăiat firele la un pod în construcție.

Îmi pare rău :((

Sper să se rezolve cât mai repede. Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate.