la 10-01-2025 09:53 PM
la 10-01-2025 10:06 PM
Salutare!
Dacă îl suspenzi, nu înseamnă că ai scăpat de plată, ba dimpotrivă, vei plăti și taxe de reconectare. De obicei, suspendarea serviciului se face pentru neplată.
Dacă nu îl folosești aproape deloc și nu mai este în perioada contractuală, poți cere rezilierea contractului.
Dacă serviciul nu funcționează temporar din vina operatorului, poți cere reduceri la plata serviciului din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj .
Acolo explici ce se întâmplă și sper să te păsuiască până la rezolvarea problemelor sau poți să le lași și cerere de reziliere.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor