la 09-11-2022 05:42 PM - editat ultima oară la 10-11-2022 09:10 AM de DanielaH
la 10-11-2022 09:05 AM
Aplicația My Orange funcționează din nou ,bine .
Mulțumesc Orange Romania Communications!
la 09-11-2022 06:01 PM
Tu nu ai treaba, dar serverele da. Deci prostie nu e, teapa nu e.
Oare curierii, care nici ei nu au nicio treaba cu Black Friday, vor fi aglomerati in perioada asta?
Si nu, aplicatia nu este a ta, este a Orange.
la 09-11-2022 06:37 PM
De ce sau pus sa schimbe aplicația odată cu blak fridei când știau ca nu se descurca ,nu am inteles cu ce acord imi baga mie blak fridei in aplicatie, ofertele mi le iau eu de unde vreu ,voi la blak fridai ati marit serviciile in abonamentele orange România Communications...asa ca
Curieri s au pregătit din timp cu mașini, personal ...din păcate nu și voi .
la 09-11-2022 06:51 PM
"Voi" cine? Sper ca ti-ai dat seama din limbaj ca nu sunt angajat Orange.
Si da, curierii (angajatii) s-au pregatit sufleteste pentru... (te las pe tine sa completezi).
Cand ai instalat aplicatia, ti-ai dat niste acorduri (sper ca le citesti, macar pe diagonala si cele care ofera drepturi si obligatii).
la 09-11-2022 07:12 PM
Acorduri de bun simt ...sa nu vorbim de respectat acorduri ..când ei au venit cu majorări de abonamente care era nu erau stipulate în contracte ...
la 09-11-2022 07:16 PM
Ce treaba am eu ?eu ,noi ceilalți abonați plătim abonament sa avem dreptul la servici ,aplicați care trebuie respectate și nu întrerupte precum aplicația...scrie bănuiesc în acord .
la 09-11-2022 06:06 PM
Salut Daniel,
Aplicatia e posibil sa primeasca niste imbunatatiri/update-uri pentru BF. Unele dintre ele necesita intreruperea temporara a activitatii. Sunt chestii normale. Era bine daca erau si anuntate lucrurile astea, ca sa evitam avalansa de nemultumiri. Dar ca si proces de mentenanta, e cat se poate de normal.
la 09-11-2022 06:39 PM
la 09-11-2022 09:49 PM - editat ultima oară la 10-11-2022 09:40 AM de DanielaH
Daniel, nu-ti baga nimeni ofertele "blec fraidei" pe gât. Aplicațiile or avea probleme temporare, se întâmplă, dar limbajul e bine să rămână unul cuminte. Noi suntem o comunitate de utilizatori, nu de angajați Orange, așa că nu suntem noi responsabili pt ce se întâmplă!
la 10-11-2022 09:05 AM
Aplicația My Orange funcționează din nou ,bine .
Mulțumesc Orange Romania Communications!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor