anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Prostie sau șmecherie cu aplicația My Orange?

Daniel77
Junior entuziast

Nu înțeleg de ce aplicația mea în care am datele personale, facturi, deranjamente etc este afectata de Black Friday cu care nu am nici o treaba ...

1 Soluţie acceptată‚

Daniel77
Junior entuziast

Aplicația My Orange funcționează din nou ,bine .

Mulțumesc Orange Romania Communications!

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

Pololică
#StarMember

Tu nu ai treaba, dar serverele da. Deci prostie nu e, teapa nu e.

Oare curierii, care nici ei nu au nicio treaba cu Black Friday, vor fi aglomerati in perioada asta?

Si nu, aplicatia nu este a ta, este a Orange.

De ce sau pus sa schimbe aplicația  odată cu blak fridei când știau ca nu se descurca  ,nu am inteles cu ce acord imi baga mie blak fridei in aplicatie,  ofertele mi le iau eu de unde vreu ,voi la blak fridai ati marit serviciile in abonamentele orange România Communications...asa ca

Curieri s au pregătit din timp cu mașini, personal ...din păcate nu și voi .

"Voi" cine? Sper ca ti-ai dat seama din limbaj ca nu sunt angajat Orange.

Si da, curierii (angajatii) s-au pregatit sufleteste pentru... (te las pe tine sa completezi).

Cand ai instalat aplicatia, ti-ai dat niste acorduri (sper ca le citesti, macar pe diagonala si cele care ofera drepturi si obligatii).

Acorduri de bun simt ...sa nu vorbim de respectat acorduri ..când ei au venit cu majorări de abonamente care era nu erau stipulate în contracte ...

Ce treaba am eu ?eu ,noi ceilalți abonați plătim abonament sa avem dreptul la servici ,aplicați care trebuie respectate și nu întrerupte precum aplicația...scrie bănuiesc în acord .

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Daniel,

Aplicatia e posibil sa primeasca niste imbunatatiri/update-uri pentru BF. Unele dintre ele necesita intreruperea temporara a activitatii. Sunt chestii normale. Era bine daca erau si anuntate lucrurile astea, ca sa evitam avalansa de nemultumiri. Dar ca si proces de mentenanta, e cat se poate de normal.

Client Orange

Daniel77
Junior entuziast

Mentenanță da ...trebuia anunțată...dar nu prostia care mi a băgat-o mie cu blak fridei 

delfinas
#StarMember

Daniel, nu-ti baga nimeni ofertele "blec fraidei" pe gât. Aplicațiile or avea probleme temporare, se întâmplă, dar limbajul e bine să rămână unul cuminte. Noi suntem o comunitate de utilizatori, nu de angajați Orange, așa că nu suntem noi responsabili pt ce se întâmplă!

Daniel77
Junior entuziast

Aplicația My Orange funcționează din nou ,bine .

Mulțumesc Orange Romania Communications!