la 09-02-2023 03:32 PM - editat ultima oară la 09-02-2023 03:55 PM de GeorgianaD
O rezolvare ???
la 09-02-2023 03:40 PM
Salut,
Alte pagini (in browser, de exemplu) se incarca?
Ca idee, la mine se incarca totul ok. Deci, nu pare sa fie o problema generala.
Eventual, restarteaza aplicatia. Si, daca ai posibilitatea, incearca si pe WiFi.
la 09-02-2023 05:01 PM
Salut @Liviucro,
Ce tip de cont My Orange folosesti, pentru servicii mobile sau fixe de la fostul Telekom?
la 12-02-2023 07:31 PM
fost telecom
la 12-02-2023 07:46 PM
Aplicatia este My Orange sau My Orange Fix?
Daca e a doua, trebuie sa stii ca nu se mai foloseste. Se foloseste My Orange.
Deci, daca problema se manifesta in My Orange Fix, dezinstaleaz-o si instaleaza My Orange (fara Fix).
la 14-02-2023 06:22 AM
my orange
14-02-2023 09:19 AM - editat 14-02-2023 09:21 AM
Pare o problema pe cont saau...in aplicatie. Daca n-ai facut-o deja, mai poti incerca si o reinstalare a aplicatiei.
Daca e o problema pe cont, recomand sa iei legatura cu un consultant sunand la 300 (din Orange) sau 0374 300 300 (din orice retea).
la 10-02-2023 09:51 AM
Salut @Liviucro ai reusit sa te conectezi?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor