la 05-10-2022 09:18 AM - editat ultima oară la 05-10-2022 09:22 AM de DanielaH
Pana in data de 1 octombrie si inclusiv aceasta data puteam sa vad datele din cont, consum internet si toate detaliile aferente cartelei prepaid. Dupa fuziunea cu Orange communications in acest cont pot sa vad doar serviciile Orange Communications.
Eram in roaming in data de 4.10.2022 si am sunat in call center unde am fost preluat de catre un operator intitulat Adriana care si-a batut joc de mine si m-a pus pe asteptare si transferat fara acordul meu catre Orange Communications desi e vorba de cartela prepaid.
Astazi 5.10.2022 am fost preluat de acelasi operator Adriana care m-a informat ca nu pot sa am in contul myorange cu cartela prepaid si servicii Orage Communications!!!
Cum e posibil asa ceva?
Cum angajati astfel de persoane la orange si informati gresit persoanele?
Voi chiar sunteti incompetenti si nu puteti sa faceti o migrare de baza de date de la Orange Communications catre Orange???
la 05-10-2022 12:06 PM - editat ultima oară la 05-10-2022 12:10 PM de DanielaH
Nu inteleg de ce raspundeti daca nu stiti ce problema intampin.
05-10-2022 12:14 PM - editat 05-10-2022 04:19 PM
Salut,
Raspunsul era la intrebarea: "Cum faci 2 conturi separate cu acelasi email? Chiar sunt curios..."
Problema e ca ORO si OROC sunt (inca) entitati diferite. De-aia ai nevoie de conturi separate, inca. Dar asta nu inseamna ca nu poti sa-ti faci cont pe aceeasi adresa de email.
De asemenea, in caz ca nu e evident deja, Comunitatea Orange nu este Helpdesk. Este o comunitate formata, in mare parte, din clienti ca si tine. Nu suntem angajatii nimanui, si nu ne plateste nimeni sa suportam injuriile nimanui.
Deci, cu toate ca iti inteleg nemultumirea, ar ajuta foarte mult daca ai incerca sa intelegi ca cei de aici incearca sa te ajute (cu toate ca n-au nicio obligatie in sensul asta). Deci, nu-i trata ca pe dusmani, pentru ca in final, tot tie iti faci rau, si tot tu ramai cu problema nerezolvata si cu senzatia ca cineva are ceva cu tine.
Nu are nimeni nimic cu tine, dar nici nu e nimeni obligat sa-ti suporte cuvintele nepotrivite si tonul agresiv.
la 05-10-2022 03:25 PM
D-na Daniela, aveți vreun orizont de timp, pentru a putea adauga cartela prepay la contul de OrangeFix? Ma tem ca n-o sa pot face asta din străinătate. Sa văd câți GB consum in timp real! Asta cu deconectare și reconectare, cu tot respectul, mi se pare demn de Kafka.
la 05-10-2022 03:29 PM
Colegii noștri lucrează la unificarea celor două conturi dar, din păcate, nu avem un termen estimativ în acest moment.
la 05-10-2022 03:58 PM
Multumesc mult pentru promptitudine!
o zi excepțională!
la 05-10-2022 04:09 PM
Cu mare plăcere. Asemenea. Vom anunța și aici în Comunitate când vom avea mai multe informații.
P.S. Îmi place Kafka 🙂
la 28-12-2023 08:44 AM
Și mie îmi place Kafka! 😁
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor