anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot adăuga cont my Orange fix (TV, fost Telekom)

Bogdan861
Începător

Salutare tuturor,

De curând, pe abonamentul Orange fix TV (fost Telekom), a fost suspendat serviciul (neplata, aprox 30 Ron, pentru care nu am primit nicio informare și pur și simplu am uitat sa plătesc). Mai am 3 abonamente mobile + 1 cartela prepay, care apar în aplicația My Orange, însă contul pt TV a dispărut (de aceea am și uitat de plata acestuia). Am atașat un ss, cu eroarea care îmi apare la încercarea de adăugare. Am tot citit pe net și forum, că trebuie să instalez aplicația My Orange fix, nu my Orange, însă in magazinul Play nu apare "fix", cu aplicația deja instalata, pe care până de curând a funcționat și contul de TV. Nu pot accesa nicio factura, pentru că pe mail nu sunt atașate ci doar mă redirecționează către my Orange (unde pot vedea doar facturile pt serviciile asociate), astfel am doar codul de abonat din email: R3021202055631 . mulțumesc.

1 Soluţie acceptată‚

Salut, Bogdan861,
Din 30 septembrie 2022, poti accesa serviciile Orange sau Orange (Orange Romania Communications) dintr-o singura aplicatie mobila: My Orange.
Te poti loga in My Orange cu adresa de e-mail si parola contului tau My Orange Fix. Daca adresa de mail asociata contului My Oramge corespunde cu adresa de mail asociata contului My Orange Fix, trebuie sa setezi parole diferite pentru ambele conturi, iar la logare folosesti adresa de mail si parola fiecarui cont.
Multumim!

Vizualizare soluţie în postul original

14 Răspunsuri 14

DanielaH
Moderator

Salut, Bogdan! Bun venit în Comunitate!

Poți atașa și aici o captură de ecran cu eroarea?

Salut,

 

Sper că acum apare și captura de ecran. Mulțumesc.

Am adăugat captura de ecran, după selectarea opțiunii "doar serviciu fix" și introducerea codului de abonat, îmi apare mesajul din captura. Iar dacă mă loghez, îmi apar doar cele 3 abonamente și prepay-ul...

Salut, Bogdan861,
Din 30 septembrie 2022, poti accesa serviciile Orange sau Orange (Orange Romania Communications) dintr-o singura aplicatie mobila: My Orange.
Te poti loga in My Orange cu adresa de e-mail si parola contului tau My Orange Fix. Daca adresa de mail asociata contului My Oramge corespunde cu adresa de mail asociata contului My Orange Fix, trebuie sa setezi parole diferite pentru ambele conturi, iar la logare folosesti adresa de mail si parola fiecarui cont.
Multumim!

Pe mine ma trimite în aplicație când dau pe inregistreaza-te, deci cum pot sa îmi fac cont?

Poți să încerci să creezi un cont My Orange Fix folosind un alt browser, accesând acest link:

https://fix.orange.ro/registration/cont-nou-myaccount/ 

Tot în aplicație ma trimite

In mod normal și din aplicație te poți înregistra (crea un cont nou). Te deloghezi daca ai deja un cont și ar trebui să îți apară așa.

1469.jpg

De asemenea ai putea incerca sa creezi contul de pe un PC/laptop accesând linkul dat.

1000170484.jpg

 m-am delegat și arata ca în poza atașata

Poți încerca dezinstalarea aplicației și apoi o instalezi din nou.

Bună seara. În cazul meu, după ultimile ”lucrări„ la My Orange ... mi-a dispărut accesul la My Orange Fix chiar dacă aveam adresa de e-mail comună, dar cu parole diferite ... numai contul aferent abonamentului de cartelă mobil poate fi accesat. Menționez că am încercat în repetate rânduri să le comasez dar fără succes, iar ultima oară am încercat o adăugare a numărului de mobil la contul de numere din fostul Telekom urmat de ”lucrările de întreținere„ la aplicație - nu am apucat să verific operațiunea atunci. Cum se procedează într-un asemenea caz? Mulțumesc.

DanielaH
Moderator

@Bogdan861, ai reușit să adaugi abonamentul în cont?

Marian14
Junior entuziast

Când unifică Orange ambele conturi și cel de la Orange cu fost Telekom