la 13-05-2025 07:42 AM
Salutare tuturor,
De curând, pe abonamentul Orange fix TV (fost Telekom), a fost suspendat serviciul (neplata, aprox 30 Ron, pentru care nu am primit nicio informare și pur și simplu am uitat sa plătesc). Mai am 3 abonamente mobile + 1 cartela prepay, care apar în aplicația My Orange, însă contul pt TV a dispărut (de aceea am și uitat de plata acestuia). Am atașat un ss, cu eroarea care îmi apare la încercarea de adăugare. Am tot citit pe net și forum, că trebuie să instalez aplicația My Orange fix, nu my Orange, însă in magazinul Play nu apare "fix", cu aplicația deja instalata, pe care până de curând a funcționat și contul de TV. Nu pot accesa nicio factura, pentru că pe mail nu sunt atașate ci doar mă redirecționează către my Orange (unde pot vedea doar facturile pt serviciile asociate), astfel am doar codul de abonat din email: R3021202055631 . mulțumesc.
la 13-05-2025 11:02 AM
Salut, Bogdan861,
Din 30 septembrie 2022, poti accesa serviciile Orange sau Orange (Orange Romania Communications) dintr-o singura aplicatie mobila: My Orange.
Te poti loga in My Orange cu adresa de e-mail si parola contului tau My Orange Fix. Daca adresa de mail asociata contului My Oramge corespunde cu adresa de mail asociata contului My Orange Fix, trebuie sa setezi parole diferite pentru ambele conturi, iar la logare folosesti adresa de mail si parola fiecarui cont.
Multumim!
la 13-05-2025 08:22 AM
Salut, Bogdan! Bun venit în Comunitate!
Poți atașa și aici o captură de ecran cu eroarea?
la 13-05-2025 08:34 AM
la 13-05-2025 08:40 AM
la 13-05-2025 09:13 AM
la 13-05-2025 11:02 AM
Salut, Bogdan861,
Din 30 septembrie 2022, poti accesa serviciile Orange sau Orange (Orange Romania Communications) dintr-o singura aplicatie mobila: My Orange.
Te poti loga in My Orange cu adresa de e-mail si parola contului tau My Orange Fix. Daca adresa de mail asociata contului My Oramge corespunde cu adresa de mail asociata contului My Orange Fix, trebuie sa setezi parole diferite pentru ambele conturi, iar la logare folosesti adresa de mail si parola fiecarui cont.
Multumim!
la 03-06-2025 08:21 PM
Pe mine ma trimite în aplicație când dau pe inregistreaza-te, deci cum pot sa îmi fac cont?
la 03-06-2025 08:30 PM
Poți să încerci să creezi un cont My Orange Fix folosind un alt browser, accesând acest link:
la 03-06-2025 08:46 PM
Tot în aplicație ma trimite
la 03-06-2025 08:53 PM
In mod normal și din aplicație te poți înregistra (crea un cont nou). Te deloghezi daca ai deja un cont și ar trebui să îți apară așa.
De asemenea ai putea incerca sa creezi contul de pe un PC/laptop accesând linkul dat.
la 03-06-2025 09:03 PM
m-am delegat și arata ca în poza atașata
la 03-06-2025 09:11 PM
Poți încerca dezinstalarea aplicației și apoi o instalezi din nou.
la 11-06-2025 08:47 PM
Bună seara. În cazul meu, după ultimile ”lucrări„ la My Orange ... mi-a dispărut accesul la My Orange Fix chiar dacă aveam adresa de e-mail comună, dar cu parole diferite ... numai contul aferent abonamentului de cartelă mobil poate fi accesat. Menționez că am încercat în repetate rânduri să le comasez dar fără succes, iar ultima oară am încercat o adăugare a numărului de mobil la contul de numere din fostul Telekom urmat de ”lucrările de întreținere„ la aplicație - nu am apucat să verific operațiunea atunci. Cum se procedează într-un asemenea caz? Mulțumesc.
la 15-05-2025 10:02 AM
@Bogdan861, ai reușit să adaugi abonamentul în cont?
la 05-09-2025 12:48 PM
Când unifică Orange ambele conturi și cel de la Orange cu fost Telekom
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor