anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu ma pot loga in aplicatia MyOrange

RaulRusu
Junior

Buna, de curand (aprox 1 luna) nu ma pot loga in aplicatia MyOrange. Introduc datele contului, user si parola si imi apare ecranul cu termeni si conditii iar cand dau accept apara un ecran cu "Momentan a intervenitno eroare". Pana acun 1 luna totul a fost ok. Mentionez ca locuiesc in Irlanda si am avut abonament la Telekom, doar abonament TV.

Vreo idee ce ar pute fi?

1000010913.jpg

8 Răspunsuri 8

DanielaH
Moderator

Salut!

Ai instalată ultima versiune a aplicației? Poți încerca o dezinstalare/ reinstalare?

Da, am dezinstalat si reinstalat aplicatia. Este ciudat deoarece pe browser ma pot loga dar tot apare eroare la orice categorie in cont.

1000010914.jpg

Nu avem semnalată nicio disfuncționalitate a aplicației. Ai posibilitatea să încerci și pe un alt telefon?

Tocmai am incercat pe alt telefon si functioneaza fara probleme. In momentul cand ma loghez pe alt telefon nu imi aparare meniul cu "termeni si conditii". Am intrat in setarile aplicatie pe telefon si am sters tot istoricul si tot nimic. Cineva vreo idee? Multumesc

Ce telefoane ai folosit in ambele cazuri?

Samsung S24 e tel pe care a mers si recent nu mai merge. Ce am incercat astazi  si a mers a fost Iphone 15.

Atunci e normal procesul, cel mai probabil pe fluxul de Android exista o eroare pe contul tau. Atunci când folosești iPhone cel mai probabil nu se reproduce eroarea. Încearcă pe un alt telefon cu Android sa vezi daca primești aceeași eroare sau nu. După acest test poți scrie din aplicația My Orange ca ai o problema, folosind chat-ul din secțiunea: Altele > Contact și feedback > Scrie-ne. 

Poți trimite un email și la adresa aplicatii@orange.com, în care să descrii în detaliu problema întâmpinată și să incluzi informații precum modelul telefonului, versiunea software, codul de abonat.