anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu am primit factura detaliata Orange Communication

Constantin1021
Începător

Buna . De cand am trecut mai cu voie mai fara voie la Orange Communication de la Telekom, lucrurile au inceput sa mearga nasol tare, facturile s-au dublat , nu am primit niciodata factura detaliata, am platit factura cu un cont de abonat in aplicatia my orange fix pe care am un abonament Orange pentru internet si televiziune.  Nu pot sa-mi fac cont ca numarul este inexistent, Azi am platit si nu am mai primit confirmare, serviciu suspendat pentru neplatata dar nu imi iregistreaza plata. Vreau sa depun plangere pentru ca nu se mai poate , Un serviciu car nu merita banii. Cum pot sa-mi recuperez banii pe care i-am platit in plus pe facturi , cum pot vedea facturile detaliate???

5 Răspunsuri 5

FLo1
#StarMember

@Constantin1021: Bun venit în Comunitatea Orange. În cazul tău, fiind client OROC, îți recomand să-ți creezi un cont în MyOrange pentru gestionarea serviciilor. Găsești un tutorial cu detalii aici. De asemenea, plata facturii cu detalii aferente o poți face din contul tău MyOrange. Regăsești detalii aici. Revino pe topic pentru alte detalii. Numai bine.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

 

Ai aici detalii despre cum îți creezi contul My Orange:

https://www.orange.ro/help/cum-mi-creez-un-cont-online-110

Iar factura detaliată se poate obține dacă urmezi pașii de aici:

https://www.orange.ro/help/cum-pot-obtine-factura-detaliata-16308

Succes!

delfinas
#StarMember

Iti trebuie cont My Orange, cel cu Fix nu mai functioneaza.

DanielaH
Moderator

Constantin, ți-ai activat contul My Orange? S-a rezolvat situația?

Constantin1021
Începător

Salutare!

Multumesc tuturor pentru raspuns la problema mea. 

Din pacate problema persista. Ieri am intrat in legatura cu reprezentantii Orange Communication, am primit link cu factura detaliata, evident , surprize. Am incercat sa-mi fac cont, pe My Orange /Orange Communication, am introdus nr de telefon, eroare Codul de abonat nu exista. Am facut o plata din contul vechi de my Orange cu Codul de abonat Orange Communication, din pacate plata a intrat la Orange. Acum astept sa-mi trimita plata din contul Orange in contul Orange communication. Am trimis email la sesizari@orange.com, dupa 24 de ore niciun raspuns. Am primit un link ca sa urgentez transferul, probabil urgentarea la Orange dureaza 3 zile ca nu am primit nici o confirmare pana acum. Eu nu inteleg cum de s-a putut face plata cu un cod de abonat Orange Communication si banii sa se duca in contul Orange. Ieri am pierdut jumatate de zi cu cei de la Orange Communication. 6 reprezentanti , problema nerezolvata inca. Eu nu am semnat niciun contract cu Orange Communication, am fost transferat de la telekom unde nu am avut nici un fel de probleme de genul acesta . Asta e, mai incerc si azi, intr-o luna imi expira contractul si sper sa nu mai aud in viata mea de aceasta companie.