la 10-05-2023 07:59 PM
Buna ziua,
Pot sa fac 2 conturi pe 2 titulari diferiti utilizand aceiasi adresa de email? Daca da, cum sa procedez? Multumesc
la 10-05-2023 08:24 PM
Salutare!
Din păcate, nu se poate să creezi mai mult de un cont cu o adresă de email.
Ai aici un topic asemănător:
https://comunitate.orange.ro/t5/altele-my-orange/pot-folosi-aceeasi-adresa-de-email-la-crearea-a-2-c...
Baftă!
la 10-05-2023 08:45 PM
ok este clar. Insa cum sa procedez daca vreau sa creez un cont pe un cod abonat si cand incerc imi spune ca exista cont creat pe acel cod. Problema este ca nu mai stiu userul pe care l-am folosit si deci nu ma pot loga sau schimba parola. Alt cont nu pot sa fac pe acest cod, deci cum sa procedez? Multumesc
10-05-2023 08:49 PM - editat 10-05-2023 09:00 PM
Ia vezi:
https://www.orange.ro/help/cum-resetez-parola-contului-meu-online-114
Sau:
https://comunitate.orange.ro/t5/aplica%C8%9Bia-my-orange/cum-resetez-parola-contului-meu-my-orange/m...
Folosești in loc de user adresa de email sau numarul de telefon asociat contului, iar parola o resetezi.
Mai ai varianta să îi suni și să ceri ajutor.
Baftă!
la 10-05-2023 09:01 PM
Este ciudat figurez cu doua conturi pe 2 adrese de email diferite insa pe unul din ele nu am cod de facturare sau nr de telefon asociat. daca vreau sa asociez imi spune ca exista cont. Indiferent ca ma deconectez nu merge. Pe contul la care nu am cod abonat asociat desi dau decnectare cand intru din nou ma duce direct in acel cont fara sa intoduc credentiale de logare. Asa ceva....
la 10-05-2023 09:04 PM - editat ultima oară la 11-05-2023 08:19 AM de DanielaH
la 10-05-2023 09:06 PM
Atunci sună-i sau scrie-le pe Djingo și poate te ajută cumva cu parolele sau ce te interesează.
Baftă!
la 11-05-2023 11:55 AM
Salut,
Deconecteaza/sterge contul asociat acelui cod de abonat si adauga-l din nou la contul tau.
Cum faci asta?
Daca esti client Orange Romania sau Orange Romania Communications, poti suna la 300, din reteaua Orange, sau 0374 300 300 din orice retea, si vezi ce se poate face.
Alternativ, doar daca esti client Orange Romania, ai la dispozitie si chat-ul Djingo cu un click aici. Pentru transfer la operator, in timpul programului (08:00-20:00) scrii "transfer operator" si ar trebui sa fii transferat la operator.
la 12-05-2023 09:05 AM
@Iulias, s-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu vești bune.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor