la 13-02-2023 01:55 PM
Am o problema cu contractul MyOrange Fix portat din Telekom. Nu imi pot face un cont Orange nou cu el deoarece exista deja in baza de date, si nu il pot adauga pe contul meu Orange deoarece nu exista nici un mod de a afla codul de utilizator (nu e acelasi cu codul de abonat de pe factura) si nici parola Orange Thank You, care nu are nici o legatura cu parola contului Orange.
Doar ca FYI, varianta cu *100# nu este o optiune din moment ce numarul meu de telefon nu este in reteaua Orange.
Are cineva o solutie pentru a adauga contractul Fix pe contul Orange?
13-02-2023 02:41 PM - editat 13-02-2023 02:43 PM
Salut, Adrian! Bun venit în Comunitate!
Momentan serviciile fixe de la Orange Romania Communications nu pot fi adaugate in contul Orange, ci într-un cont Orange Romania Communications. Dacă ai servicii de la ambele companii vei folosi două conturi separate, iar pentru a trece de la un cont la celălalt în aplicația My Orange va fi necesară deconectarea dintr-un cont și reconectarea în celălalt.
Uite aici un tutorial despre adaugarea serviciilor OROC în aplicația My Orange. Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.
Aici găsești mai multe detalii.
13-02-2023 02:41 PM - editat 13-02-2023 02:43 PM
Salut, Adrian! Bun venit în Comunitate!
Momentan serviciile fixe de la Orange Romania Communications nu pot fi adaugate in contul Orange, ci într-un cont Orange Romania Communications. Dacă ai servicii de la ambele companii vei folosi două conturi separate, iar pentru a trece de la un cont la celălalt în aplicația My Orange va fi necesară deconectarea dintr-un cont și reconectarea în celălalt.
Uite aici un tutorial despre adaugarea serviciilor OROC în aplicația My Orange. Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.
Aici găsești mai multe detalii.
la 15-02-2023 01:15 PM
Buna Daniela,
Pentru mai multa claritate, singurul cont pe care il am e cel Orange Romania Communications, care a fost portat de la Telekom.
In momentul portarii, contul a fost mutat in baza de date orange, doar ca nu s-a facut nici o legatura cu contractul de internet.
Am aceasta problema cand incerc sa imi adaug contractul de internet:
Mai clar:
Din moment ce numarul meu de telefon nu e in reteaua orange, nu am cum sa apelez *100# pentru a solicita informatia pe aceasta cale. Ma puteti ajuta sa clarific cele 2 puncte? cu putin noroc va functiona sa adaug contractul de internet apoi.
la 15-02-2023 01:29 PM
Te loghezi in contul Orange Romania Communications cu datele din My Orange Fix, da?
În cazul acesta ai nevoie de codul de abonat și de Parola Self care (nu de parola Thank You).
1. Codul de abonat îl găsești pe factură.
2. Parola Self care este formată inițial din ultimele 6 cifre ale CNP-ului titularului de contract. Parola Thank you este formată din numărul (cele 6 cifre) de la CI.
la 16-02-2023 09:49 AM
Multumesc pentru reply Daniela.
Corect, ma loghez in contul Orange Romania Communications (https://www.fix.orange.ro/) cu datele din My Orange Fix. Apoi navighez pe pagina de administrare cont (care ma redirecteaza catre https://www.orange.ro/myaccount/info-cont/profiles/show-add-tv).
Combinatia de cod de abonat + ultimele 6 cifre din CNP nu functioneaza, primesc eroarea din prinscreen-ul postat anterior.
Nu stiu daca ajuta, dar procesul pare sa se opreasca la validare:
la 16-02-2023 10:00 AM
Mulțumesc și eu! Chiar îmi pare rău că nu funcționează.
Pentru că pare a fi o situație punctuală care implică analizarea și verificarea contului tău personal, îți recomand să iei legătura cu colegii mei de la Serviciul Clienți. Te așteptăm să revii cu vești bune și să ne spui cum s-a rezolvat.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor