anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Mai multe conturi utilizand aceiasi adresa de email

Iulias
Junior

Buna ziua,

Pot sa fac 2 conturi pe 2 titulari diferiti utilizand aceiasi adresa de email? Daca da, cum sa procedez? Multumesc

8 Răspunsuri 8

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Din păcate, nu se poate să creezi mai mult de un cont cu o adresă de email.

Ai aici un topic asemănător:

https://comunitate.orange.ro/t5/altele-my-orange/pot-folosi-aceeasi-adresa-de-email-la-crearea-a-2-c...

Baftă! 

ok este clar. Insa cum sa procedez daca vreau sa creez un cont pe un cod abonat si cand incerc imi spune ca exista cont creat pe acel cod. Problema este ca nu mai stiu userul pe care l-am folosit si deci nu ma pot loga sau schimba parola. Alt cont nu pot sa fac pe acest cod, deci cum sa procedez? Multumesc

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Ia vezi:

https://www.orange.ro/help/cum-resetez-parola-contului-meu-online-114

 Sau:

https://comunitate.orange.ro/t5/aplica%C8%9Bia-my-orange/cum-resetez-parola-contului-meu-my-orange/m...

 Folosești in loc de user adresa de email sau numarul de telefon asociat contului, iar parola o resetezi.

Mai ai varianta să îi suni și să ceri ajutor. 

Baftă!

Este ciudat figurez cu doua conturi pe 2 adrese de email diferite insa pe unul din ele nu am cod de facturare sau nr de telefon asociat. daca vreau sa asociez imi spune ca exista cont. Indiferent ca ma deconectez nu merge. Pe contul la care nu am cod abonat asociat desi dau decnectare cand intru din nou ma duce direct in acel cont fara sa intoduc credentiale  de logare. Asa ceva....

DanielaH_0-1683782339069.png

 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Atunci sună-i sau scrie-le pe Djingo și poate te ajută cumva cu parolele sau ce te interesează.

Baftă!

Salut,

Deconecteaza/sterge contul asociat acelui cod de abonat si adauga-l din nou la contul tau.

Cum faci asta?

Daca esti client Orange Romania sau Orange Romania Communications, poti suna la 300, din reteaua Orange, sau 0374 300 300 din orice retea, si vezi ce se poate face.

Alternativ, doar daca esti client Orange Romania, ai la dispozitie si chat-ul Djingo cu un click aici. Pentru transfer la operator, in timpul programului (08:00-20:00) scrii "transfer operator" si ar trebui sa fii transferat la operator.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Iulias, s-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu vești bune.