la 09-07-2024 08:01 PM
Inca nu se poate face un cont in Orange Communications, daca exista deja facut cont pe My Orange Mobile, cu aceiasi adresa de mail. Exista alta metoda de vizualizare a facturii ?
09-07-2024 08:30 PM - editat 10-07-2024 07:53 AM
Buna,
Nu poți folosi adrese de email diferite pentru fiecare cont?
Folosește adrese de mail diferite și introduci ambele conturi in my Orange și le accesezi separat din aplicație.
09-07-2024 11:48 PM - editat 09-07-2024 11:53 PM
Georgeta, bun venit in Comunitate!!!
De la 30 septembrie 2022 exista doar My Orange, chiar daca erai la OROC sau ORO. Acum, ca cele 2 entitati s-au unit, cu atat mai mult nu vor exista conturi diferite.
Ai aici detalii despre cum sa gestionezi My Orange: https://www.orange.ro/help/aplicatii-online/my-orange
https://www.orange.ro/aplicatii/myorange/
Nu primesti mail cu factura?
la 09-07-2024 11:57 PM
@Georgeta2000: Până când serviciile celor două entități vor fi complet integrate în aceiași aplicație, este nevoie de selectarea la utilizarea aplicației a tipului de servicii pe care dorești să le accesezi: cele aferente serviciilor mobile sau cele pentru servicii fixe. Mai multe detalii în acest sens regăsești aici. Și da, răspunsul este că se poate. Dacă nu reușești revino pe topic pentru mai multe detalii. Numai bine.
10-07-2024 07:24 AM - editat 10-07-2024 07:25 AM
Din cate stiu eu, se poate.
Nu poti folosi acelasi cont pentru ambele (cel putin nu inca), dar poti sa faci fie doua conturi diferite (adrese de email diferite), fie aceeasi adresa de mail, cu parole diferite.
Ai incercat asa?
la 17-07-2024 12:05 PM
@Georgeta2000, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor