anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Inca nu se poate face cont in Orange Communications, daca exista deja cont pe Orange Mobile

Georgeta2000
Începător

Inca nu se poate face un cont in Orange Communications, daca exista deja facut cont pe My Orange Mobile, cu aceiasi adresa de mail. Exista alta metoda de vizualizare a facturii ?

5 Răspunsuri 5

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Nu poți folosi adrese de email diferite pentru fiecare cont?

Folosește adrese de mail diferite și introduci ambele conturi in my Orange și le accesezi separat din aplicație.

delfinas
#StarMember

Georgeta, bun venit in Comunitate!!!

De la 30 septembrie 2022 exista doar My Orange, chiar daca erai la OROC sau ORO. Acum, ca cele 2 entitati s-au unit, cu atat mai mult nu vor exista conturi diferite.

Ai aici detalii despre cum sa gestionezi My Orange: https://www.orange.ro/help/aplicatii-online/my-orange

https://www.orange.ro/aplicatii/myorange/

Nu primesti mail cu factura?

FLo1
#StarMember

@Georgeta2000: Până când serviciile celor două entități vor fi complet integrate în aceiași aplicație, este nevoie de selectarea la utilizarea aplicației a tipului de servicii pe care dorești să le accesezi: cele aferente serviciilor mobile sau cele pentru servicii fixe. Mai multe detalii în acest sens regăsești aici. Și da, răspunsul este că se poate. Dacă nu reușești revino pe topic pentru mai multe detalii. Numai bine.

arsradu
#StarMember

Din cate stiu eu, se poate.

Nu poti folosi acelasi cont pentru ambele (cel putin nu inca), dar poti sa faci fie doua conturi diferite (adrese de email diferite), fie aceeasi adresa de mail, cu parole diferite.

Ai incercat asa?

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Georgeta2000, s-a rezolvat situația?