- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-05-2022 02:42 AM
Sunt abonat, cu cont, la telefonie mobila Orange.
Am incercat sa adaug in cont si serviciul de internet (cu cod client si parola) dar operatia nu se realizeaza si apare un mesaj "eroare".
Care poate fi problema?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-05-2022 07:58 AM
Salutare!
Fostul Telekom este acum Orange Romania Comunication, deci nu Orange Romania, chiar daca face parte din grupul Orange. Practic sunt două companii diferite!
Serviciile fixe le ai in aplicația My Orange Fix, care este diferită de My Orange.
Daca aveai deja aplicatia My Account Fix, ea a devenit My Orange Fix si trebuie doar s-o actualizezi. Datele de logare raman aceleasi.
Detalii despre cum îți faci cont My Orange Fix, ai aici: https://www.orange.ro/help/cum-creez-si-personalizez-cont...
Baftă!
Update sept. 2022 (DanielaH - Moderator)
Din 30 septembrie 2022 aplicația mobilă My Orange va înlocui My Orange Fix. Mai multe detalii aici - https://comunitate.orange.ro/questions/3011399-30-septembrie-2022-aplicatia-mobila-my-orange-inlocui...
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-05-2022 07:58 AM
Salutare!
Fostul Telekom este acum Orange Romania Comunication, deci nu Orange Romania, chiar daca face parte din grupul Orange. Practic sunt două companii diferite!
Serviciile fixe le ai in aplicația My Orange Fix, care este diferită de My Orange.
Daca aveai deja aplicatia My Account Fix, ea a devenit My Orange Fix si trebuie doar s-o actualizezi. Datele de logare raman aceleasi.
Detalii despre cum îți faci cont My Orange Fix, ai aici: https://www.orange.ro/help/cum-creez-si-personalizez-cont...
Baftă!
Update sept. 2022 (DanielaH - Moderator)
Din 30 septembrie 2022 aplicația mobilă My Orange va înlocui My Orange Fix. Mai multe detalii aici - https://comunitate.orange.ro/questions/3011399-30-septembrie-2022-aplicatia-mobila-my-orange-inlocui...
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-05-2022 08:59 AM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-05-2022 04:03 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-05-2022 07:54 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-05-2022 11:02 AM