anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Vrei sa cumperi un produs online cu ridicare din magazin? Mai bine te lipsești sa comanzi!

ValentinJ
Începător
Am achiziționat un produs online. Număr de comanda: 2495332. Am selectat cu ridicare din magazin Orange Shop Băneasa.
Am așteptat 50 de minute ca să pot ridica respectiva comanda deoarece era o problema în sistem. Am întrebat clar dacă are o problema produsul cum se procedează cu returul ca să nu stau pe drumuri: mi s-a răspuns la fel de clar ca se ocupa colegii din online și ca vine curierul sa îl ridice.
Ghinion, produsul era chiar cu probleme. Am urmat pașii - am sunat la Samsung care au încercat sa ma ajute, dar au concluzionat ca produsul este defect și ca trebuie sa îl returnez. Am sunat la 300 urmând pașii de pe site și am cerut detalii cu privire la inlocuire sau retur. Au spus ca nu se poate face inlocuire, dar ca îl pot returna în orice Orange Shop.
Am sunat iarăși ca să mi se confirme ca Orange Shop orhideea este ok. Au zis ca da.
Am scris și în chat și mi-au confirmat iarăși.
Am mers în Orange Shop Orhideea și după ce am așteptat 60 minute mi s-a spus ca nu se poate și ca trebuie sa îl returnez în Orange Shop Băneasa. Am explicat ca 4 persoane de la serviciul cu clienți mi-au spus ca în ORICE Orange Shop, dar degeaba. Mi s-a spus ca sigur în Orange Shop Orhideea ca asa e procedura și ca cei de la serviciul cu clienți nu cunosc procedura
Am făcut o reclamatie și am primit mesaj de la 300 cu scuze și ca trebuie sa îl returnez în Orange Shop Băneasa.
Am mers în Orange Shop Băneasa si după ce am stat iarăși alte 60 de minute...surpriza...nu se poate returna în Orange Shop Băneasa.
Am lasat produsul și actele acolo, cei de acolo spundandu-mi ca în timpul săptămânii ar fi mai ușor de rezolvat. Am fost sunat de la Orange Shop Băneasa ca nu se poate face returul acolo și ca trebuie sa ridic iar produsul ca sa vina curierul sa îl ridice de acasa. Concluzionat voi!
12 Răspunsuri 12

Vio73
#StarMember
Bun venit în Comunitate! Îmi pare rău pentru toate neplăcerile create și este bine că ai semnalat aceste probleme aici, pentru că vor vedea cei de la Orange cum stă treaba și sper să te ajute cumva să o scoți la capăt! Oricum, văd că ,,încurcate sunt Căile Domnului" și chiar nu știu cum o să se rezolve, dar dacă nu se va întâmpla, fă și o sesizare scrisă la serviciul.clienti@orange.ro. Eu am ridicat o singură comandă din Shop ( un televizor), pentru că au spus că nu mi-l poate aduce curierul! Succes!

delfinas
#StarMember
Valentin, bun venit in Comunitate! Concluzionand, urata experienta, parca aruncau cartoful fierbinte de la unul la altul! Mai bine asteptai de la inceput sa vina curierul sa ti-l preia, scapai de toata excursia asta prin oras, cu obiective turistice Orange. :) Poate Orange ia notite si-si imbunatateste procedura de retur!

teacher_
#StarMember
Salut! Sunt neplăcute astfel de incidente. Dar, la orice casa există și puncte mai slabe ( ca sa le zic așa). Probabil o sa se rezolve și situația ta. Oricum, vorba lui Murphy, Când e sa meargă ceva prost, cu siguranță va merge.

Miha_Z
#StarMember
Buna @ValentinJ si bine ai venit in Comunitate. Ai avut ceva de patimit cu produsul achizitionat. Si eu am luat un Samsung Note 10+ din magazinul online si dupa jumatate de an i s-a desprins butonul de Power. Dar eu l-am dus la Orange Shop-ul din oras si l-au trimis in service. Nu am fost pusa pe drumuri. Ce-i drept era si singurul Shop din oras si nu aveau unde ma trimite. :)) Poate vede postarea ta un "angajat mai avizat" de la Orange si va lua legatura cu colegii din Baneasa pentru a trimite ei coletul si a nu te mai pune pe drum.

FLo1
#StarMember
@ValentinJ: Trist să ajungi în această Comunitate împins DOAR de incompetența grosolană a laturii umanoide numită ”Shop Orange”. Indiferent că este el ”online” sau ”fizic” calitatea serviciilor Orange din magazine, oricare ar fi acestea este de o calitate execrabilă, nedemnă de caracterizări pentru că nu se pot publica aici. Numai în ultimile luni de zile am avut ”experiențe împreună” de voi avea coșmaruri ani la rând, toate mulțumită serviciilor din magazinele Orange. Exact cum spuneai: - în magazinul online dai doar peste experți care nu stau la discuții cu tine mai mult decât exact 15 secunde, timp în care doar te salută și atât, pentru că mai mult nu știu să scrie. Această întâmplare a fost tocmai astăzi, cu o superbă și stimabilă intitulată ”Valentina”, de profesie manechin. - în magazinul fizic, în schimb, ”experiențe împreună” se referă la a te pasa de la unul la altul, întrucât au fost instruiți doar să ”bată” bonuri pe casa de marcat. Pentru rezolvarea problemelor ”e” alții. Dacă ai vedea cum inclusiv în cadrul magazinului își pasează problema unul la celălalt, întrebându-se reciproc: ”Și aici ce trebuie să fac??” Specialiști nu glumă. Să te ferească cine-o putea de astfel de ”noroc”, cu toate că e cam târziu: ești deja în horă. - Și ca să fie tacâmul complet, măcar tu ai ajuns să ridici produsul. Eu personal după ce am așteptat 4 zile să se decidă dacă să valideze (sau poate că nu) un produs de pe STOC cu ridicare din magazin, EXPERȚII rețeliștilor #1 au decis că produsul nu merită vândut ci mai bine păstrat, declarându-l .... evaporat din stoc. Dheee.... ”experiențe împreună”, ca să simți de ce plătești la tarife din povești, de care altfel nu găsești. Recomandarea mea, chiar dacă mesajul va fi șters pentru că șifonează imaginea de portocală: Cumpără de oriunde, exceptând magazinul online al Orange. Dacă vrei RESPECT făță de client, RESPECT față de ”meserie” și cultură organizațională demnă de țări civilizate caută oricare alt magazin, dar nu Orange Shop, de altfel o spălătorie de ”talente”. Sper să rezolvi cumva problema ”amiabil”, altfel îți recomand o cale mai SIGURA numită ”Protecția Consumatorului”.

FaraUnID
Campion certificat
Din serie sexperiente impreuna, am sexeprimentat si eu asemena mostre de prostie grasa si incompetenta in magazinul retele #1 din localitate. Pentru ca in anul de gratie 20-21 si era tehnologiei digitale, in reteaua #1 avem 2 entitati total diferite: Magazin Fizic si Magazin Online. Ficare din entitatea mai sus mentionata este pe treaba ei, iar comunicarea intre entitati si departamente este in stadiul de semnale de fum si porumbei voiajori. N.B. - Tot in anul de gratie 20-21, MAGAZINELE FIZICE ale retelei #1 NU DISPUN DE UN NUMAR DE TELEFON PUBLIC pentru contact. Ca fapt divers fiecare Direcția Județeană de Informații din cadrul SRI are un numar de telefon public de contact. Asta se traduce prin faptul ca orice problema necesita prezenta fizica in magazinul fizic: numar de ordine, stat la coada, asteptat afara in fata magazinului.

TheSpecialist
Maestru
Citind pățania lui Valentin și comentariile colegilor, și multe alte discuții pe teme asemănătoare, nu pot sa nu remarc ca de fapt sunt 2 categorii mari de consumatori de produse și servicii, fie ele Orange, fie orice alt brand: eternii ghinioniști și nemulțumiți (pe bună dreptate sau nu) și norocoșii sau baftoșii. Din fericire, fac parte din a 2-a categorie, asa ca ce pot sa zic, privesc cu o oarecare relaxare toate întâmplările astea si nu pot sa ma gândesc decât ca uneori "karma is a bitch". Mai mergeți fraților și voi pe la biserica/ moschee/ sinagoga, mai puneți o lumânare, un acatist, ceva! Poate se mai îndreaptă lucrurile, poate mai scăpați de ghinioane. Iar în rest, relaxați-vă, viata e prea scurta și frumoasa ca să va bateți capul cu toate prostiile. Eu am comandat, spre exemplu, în februarie, o stație meteo profi. Venea din Germania. Am testat-o, totul ok, m-am cocoțat pe un stâlp, am montat-o, iar după 2 zile modulul wifi s-a defectat. Am dat-o jos (bine ca nu ploua tare), am sunat la firma, am solicitat un curier, a venit după vreo 4 zile, și a durat cam 2 luni sa îmi trimită alt produs, deși toată povestea trebuia sa dureze cam 2 săptămâni, conform promisiunilor scrise ale firmei. Au motivat ca a trebuit sa retrimita o stație noua din Germania, ca prima nu se putea repara. Ok, asta e, Pământul s-a învârtit în continuare în cele 2 luni, am așteptat, într-un final a venit alta stație, acum totul e în regula. In continuare as recomanda firma respectiva pt ca vinde un produs greu de găsit pe piața din România, cand am avut probleme, l-au schimbat fără sa comenteze (deși dădusem o gaura suplimentara în suport pt o mai buna prindere). A durat 2 luni, dar am stat eu 39 de ani fără stația aia, puteam sa mai stau încă 2 luni. Timp pe care l-am petrecut cât se poate de frumos. Pace !

Salut, ValentinJ, Ne pare rau pentru neplacerile create! Am discutat si noi cu colegii din Orange Shop Baneasa, acestia anuntandu-ne ca returul a fost procesat ieri, si ca ai fost si tu instiintat cu privire la acest aspect. Pe viitor, este bine de stiut, comenzile ridicate din magazin, pot fi returnate in termen de 30 de zile de la data primirii, doar in acelasi Shop de unde au fost ridicate.

ValentinJ
Începător

Orange Assistant, da, am lăsat produsul acolo. Am zis clar ca nu îl mai iau ca deja devenea o bataie de joc. Am fost sunat după ce am postat acest mesaj sa mi se spună că pot merge sa ridic banii, ca a intervenit un manager mai mare sa facă o excepție. O excepție sa îmi ofere banii pe retur? Asta e marea excepție oferita de Orange? E lege, nu excepție! E atât de greu în 2021 sa se simplifice lucrurile? Scuzele nu sunt indeajuns! Trebuie făcut ceva sa nu mai existe astfel de situații! Am primit scuze de la cel puțin 10 persoane în tot acest demers, dar nu îmi dau înapoi tot timpul pierdut și tot stresul ce mi-a fost provocat. Am fost cu produsul acolo de unde l-am ridicat(produs cumpărat online) și mi s-a spus clar ca nu se poate face returul nici acolo, deși au vorbit manageri cu alți manageri...discuții interminabile și fără rezultat. Dacă as fi fost informat corect de la început, nu as mai fi ridicat produsul de acolo și nu as mai fi trecut prin experiențe de acest nivel. Cum ar mai putea cumpăra cineva un produs de la Orange știind ca întâmpină astfel de dificultăți și ca durează un retur 2 săptămâni, cu foarte multe ore pierdute, zeci de drumuri și mult stres, când la alți comercianți returul durează câteva secunde și 3 clickuri?

 

Si daca noi clienții suntem cei prosti și primim informări diferite de la cei angajați de Orange sa ne ofere informații clare și corecte, de ce în regulamentul afișat pe site-ul Orange cu privire la returul produselor online nu s-a făcut nicio modificare? De ce scrie în continuare ca returul se poate face în orice Orange Shop și ca clientul poate alege modalitatea de returnare a banilor. Citez: "Produsele achizitionate din magazinul online Orange pot fi returnate si in magazinele proprii Orange Romania cu exceptia produselor achizitionate cu plata in rate Orange, produse care pot fi returnate doar prin curier"... Clientul are posibilitatea de a alege una din metodele de mai jos pentru de returnarea contravalorii comenzii online:

in contul de servicii
cont bancar
mandat postal
in shop (in cazul produselor returnare in Magazinele Orange)."

 

Dacă eu am mers cu produsul în Shop, respectiv chiar în cel din care l-am ridicat și nu am primit suma de bani pe retur și am lăsat produsul acolo...cu absolut toate accesoriile și foliile și pungile. E atât de greu să mi se trimită banii într-un cont bancar sau măcar la un Shop apropiat de casa ca să nu mai bat iar tot Bucureștiul pana acolo?
A devenit o excepție sa respectam legea!

RafaHelper
#StarMember
Salut @ValentinJ, ‏‏‎ ‎ Sunt de acord cu ce ai spus in ultimul mesaj si te susțin. A fost o experiența urata, negativa si stresanta. La fel am pățit si eu cu un magazin online când a trebuit sa returnez un produs. Este greu sa accepți ca exista diferențe intre comercianți, dar sunt la fel ca oamenii. Exista magazine care se focusează pe satisfacerea clientului si duc aceasta procedura la extrem, exemplu "bani in cont in 30 de minute de la procesarea returului" sau "60 de zile drept de retur", etc. Din păcate suntem obișnuiți cu o astfel de normalitate si când întâlnim situați ca a ta, sau ca a mea, totul ni se pare anormal. Ce îmi doresc eu, si probabil si tu, este ca Orange sa fie proactiv, sa creeze si sa implementeze soluții înainte de a le simți lipsa clientul. ‏‏‎ ‎ E foarte bine ca ai publicat aceasta experiența, am observat ca cei de la Orange învață din aceste situații si sper ca tot ce ai menționat sa fie implementat.

FLo1
#StarMember

@ComunitateOrange, @MagazinOnline, @....@.....@.....@<toți cei interesați>
Referitor la ”Magazinul Orange Shop”:


1. Programul și sistemul de gestionare stocuri și vânzare este atât de ”bine” conceput încât nu permite vizualizarea unui stoc NAȚIONAL. Adică, dacă tu Orange oricum faci transferuri zilnic între stocurile magazinelor fizice, magazinului online și depozit, atunci ce îți este atât de greu să ai o platformă UNICĂ? Nu se poate realiza??? Eu îți spun că se poate și sunt magazine care au deja un astfel de sistem. Vrei concret un exemplu? Până și un ”Altex” îți poate spune oricând ce are, unde are, și când de unde îți poate aduce un produs.Ca să nu ne limităm la ”electronice și IT”... până și farmaciile au un astfel de sistem online de verificare stocuri între punctele de lucru.


2. Este chiar ABSOLUT necesară ”intervenția” umană în privința gestionării punctelor TY? Este încă o rutină a procedurii de achiziție de neconceput în prezentul automatizat. Păi în momentul anulării (indiferent de cauze) a unei comenzi, ”comanda” de ”deblocare și returnare” puncte TY TREBUIE automat activată. Până și aici îți pot prezenta cazuri concrete: sunt bănci comerciale care îți execută operațiuni (transfer cont, constituire depozite etc) online REAL TIME, iar unele pentru care, deși faci operațiunea respectivă este nevoie de intervenție umană cu program după 8 dimineața ca să confirme tranzacția. Interesting... isn't it?


3. De ce pentru voi, dragă Orange, este mai simplu ”vânzarea online cu livrare la destinatar / transport prin curieri”??? Mai bine plătiți transport la fiecare comandă, în loc să trimiteți produsele în locația magazinului Shop cu care oricum făceați livrări poate chiar zilnice? Până și un eMAG, la livrare și ridicare din SHOP are reduceri transparente la transport în comparație cu ridicarea de la easyBOX sau Curier. Da, vei spune că la tine transportul este gratuit, însă să nu uităm: componenta este inclusă în prețul produsului (deși nu este transparent) acest aspect. Și încă un aspect al problemei cu curierii: Dacă ai un produs pe stoc comandat cu livrarea prin curier, comunică AWB-ul clientului în cel mai scurt timp: îl scutești de multe griji, păcate și acuzații pe care ți le adresează în rafale de tip ”asalt”.


4. Când sunt probleme de aprovizionare / IT / server / plată, de ce trebuie clientul lăsat în așteptare crezând că totul este ”roz” și nu comunici cu el stadiile sau etapele procesului de vânzare (SMS sau email), în acest fel mai ”liniștindu-i” din hormonii agitați ai vârstei??? Ar fi și clientul mai liniștit, răbdarea ar fi până la cer și toate s-ar rezolva cu muuuult mai muuult calm. Cred eu.....


5. Și închei ca o concluzie la problema aceasta între online și offline a magazinului Orange: la fel cum și alți retaileri au implementat sistemul de ”rezervă în magazin”, tu de ce nu ai putea implementa o astfel de opțiune? Știu de ce: platformele sunt diferite. Dar dacă tot promovezi online-ul, iar produsele nu le ai în totalitate la ”depozit”, ”unirea” stocurilor din online cu offline ți-ar permite un control mai bun al stocurilor existente la momentul ”t”. Îți prezint și aici un caz concret: comandă efectuată săptămâna aceasta pentru produsul X (nu contează care pentru că poți verifica și știi că nu scriu basme). În magazinul online, odată adăugat în coș ”una bucată de produs”... surpriză: produsul nu se mai regăsea disponibil între produsele magazinului online. Să fi fost ultima bucată.... mă gândeam eu. Dar mergând în magazinul fizic (produs comandat și ridicat din magazinul fizic) aflu de fapt că produsul respectiv exista chiar într-un stoc suficient, chiar local (de altfel produsul fiind confirmat pentru ridicare în câteva minute (dovadă că nu a fost adus ”special” pentru comanda mea din ”depozitul central al magazinului online”).


6. Și pentru că nu mă pot abține: la o comandă anulată, cu un produs pe stoc (nu doar în cazul meu, dar au mai fost chiar și sesizarile ”faimosului IPHONE 12”), de ce nu este funcțională (că posibilă este) anunțarea prin email a stocului? Adică degeaba selectează clientul să fie anunțat când produsul revine pe stoc, degeaba doarme liniștit, produsul chiar dacă este sau revine pe stoc, aceasta nu va implica și anunțarea clientului interesat. Vai și iar vai.


... ar mai fi multe de zis dar cu ”picătura” e mai efecient decât cu ”asaltul”. :)) Hai și să fiți iubiți!

andrew89
Începător

Salutare! Stiu că e vechi topic-ul, dar o chestie similară am pățit și eu! Am fost in magazin fizic și am fost interesat de preschimbarea abonamentului care este uriaș, iar operatorii mint că nu se poate altfel pentru că le e mai lejer sa te jecmănească. Am zis că vreau un S23 Ultra. Zis si făcut. Tipul de acolo a zis că a comandat telefonul, asta fiind miercurea trecută, pe data de 15 feb. Care practic era încă în perioada de precomenzi (16 feb era ultima zi). I-am scris tipului din magazin dacă știe ceva și a zis că nu. Totuși, este aproape o săptămână; azi 21.02.2023! Și evident, nimeni nu știe nimic! Nici operatorul și nici cei de pe chat, că ei se ocupă și urmăresc doar comenzile plasate ONLINE! Rușine pentru cum vă tratați clientii cu vechime, cărora, nu le oferiți absolut niciun beneficiu real când achiziționează ceva! Nimenu știe nimic, telefonul cine știe pe unde e, habar n-au oamenii! Așa ceva este o bătaie de joc și o insultă! Cum poți să spui simplu și sec, ” Nu știu”
Groaznic este felul in care tratați oamenii!