anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Voucher reducere în magazinul online expirat

Marius771
Junior

Am un voucher de reducere pentru accesorii în magazinul online, de 10%. Dar când introduc codul de reducere îmi afișează ca este expirat deși expiră la 01.10.2023. Ce trebuie să fac ?

7 Răspunsuri 7

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Trebuie să iei legătura cu cei de la Magazinul online, fie prin fereastra de chat care se deschide când insiști mai mult pe un produs ( asta in cursul săptămânii, după ora 9) sau le scrii la adresa magazinonline@orange.ro.

Sper să reușești!

Succes!

Am trimis sesizare cu problema mea pe online, pentru că fizic nu pot lua legătura (doar roboți) care îmi spun că "nu înțeleg despre ce este vorba". Dar nu am primit nici un răspuns de 2 zile. Cred că cel mai bine este ca după 20 de ani să renunț la serviciile ORANGE. Am 4 numere orange și m-am săturat de vorbit cu roboții. Cred că și ORANGE și-a făcut plinul și s-a săturat de clienți....

   Vedem ce spune și concurența, poate au nevoie de clienți noi !

DanielaH
Moderator

Marius, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația cu voucherul?

Marius771
Junior

Nu s-a rezolvat nimic. Nici eu nu mai am răbdare să tot aștept, "vorbesc cu roboții...ei îmi spun că nu înțeleg ce problemă am".

Îmi i-au bagajele, (cele 4 numere ORANGE) și mă mut în altă rețea după 22 se ani. ORANGE și-a făcut plinul cu mine, nu mă mai respectă cacși client fidel.

Adio ORANGE !

DanielaH
Moderator

Marius, îmi pare rău.

Putem verifica și noi situația ta cu colegii de la magazinul online. Ne poți trimite codul voucherului în mesaj privat.

DanielaH
Moderator

@Marius771, s-a rezolvat? Ai putut utiliza voucherul?

svetalex
Maestru

@Marius771 să știi că nici la concurență lucrurile nu sunt mereu roz. Sistemele informatice mai dau uneori erori, fie că vorbim de Orange, altă firmă de telefonie, bănci sau un magazin oarecare. Personal am avut o problemă similară cu a ta la eMag, care s-a remediat după ce le-am semnalat. Sunt sigură că și cei de la Orange vor găsi o soluție pentru situația pe care o întâmpini.

Trebuie să pui în balanță dacă pentru această situație chiar se merită să schimbi operatorul, sau aștepți să fie găsită o soluție :)... și să ai răbdare 🙂