anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Unde pot reclama o situatie anume sau un angajat/companie?

FaneBeleaua
Începător

Sunt intr-o situatie mai dubioasa si as dori sa stiu unde se pot depunde plangeri asupra angajatilor Orange sau chiar asupra companiei Orange sau a altor companii.

Pe data de 13/08/2024 am facut o comanda de pe site-ul Orange, cu livrare in Bucuresti, insa dupa plasarea comenzii imi aparea la livrare o adresa veche, din Cluj. Nu trec nici doua minute si intru pe chatul Djingo si vorbesc cu un operator care imi confirma ca a facut cerere de schimbare a datelor si ca totul o sa fie ok.

In data de 16/08 ma suna curierul si imi spune ca e la Cluj si imi cere si el adresa corecta, spunandu-mi ca ma ajuta el sa o schimb. Dupa ce inchid apelul intru din nou pe chatul Djingo si vorbesc cu un operator, care imi spune aceeasi poveste, ca a trimis cerere si ca totul o sa fie ok. De data aceasta trimit si mail catre magazinonline@orange.ro ca sa fiu sigur ca cineva imi va modifica adresa de livrare, insa mail-ul acesta cred ca e doar pentru fraierit oamenii. Le-am trimis 6 mail-uri si nu am primit niciun raspuns si nici adresa nu au fost in stare sa o modifice. Ba mai rau, am primit si SMS in care imi spuneau cei de la Orange ca datele mele sunt incomplete si ca trebuie sa le trimit la magazinonline...si le-am trimis...dar daca nu raspunde nimeni, de ce suntem pusi sa trimitem mail-uri la o adresa care este degeaba?

Luni, 19/08, ma suna alt curier si imi spune ca e tot la Cluj si sa ii dau lui adresa corecta ca ma va ajuta el. Dupa asta am sunat direct la Orange si am vorbit cu un operator si mi-a zis ca face si el cerere. Am intrat si pe chat, am vorbit cu alt operator si mi-a transmis ca a transmis situatie in intern, catre un manager sau ceva, si ca urgenteaza si ca o sa se rezolve, dar nu am primit niciun raspuns. Nu am primit niciun raspuns de la nimeni in atatea zile.

Am intrat astazi pe site-ul orange, dar si pe cel de la cargus, sa verific daca s-a modificat ceva si in continuare adresa afisata este cea gresita. Am luat legatura si cu cargus si ei mi-au transmis ca adresa trebuie modificata de catre expeditor (orange), care doarme. Astazi se face o saptamana de cand am facut comanda si cererea de modificare a adresei de livrare si nu s-a intamplat absolut nimic. Este 2024 si mi se pare foarte rusinos ce se intampla..doua companii mari si nu sunt in stare sa duca o comanda la bun sfarsit.

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

În secțiunea Contact , mai jos în paginâ, unde scrie Trimite-ne un mesaj, după ce completezi câmpurile respective.

Baftă!

 

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

În secțiunea Contact , mai jos în paginâ, unde scrie Trimite-ne un mesaj, după ce completezi câmpurile respective.

Baftă!

 

YanNich
Junior entuziast

Buna,

O situație neplacuta și denota lipsa de comunicare între cele 2 firme mari (parca ar fi începători).

Îți recomand să verifici in contul my Orange (varianta browser) secțiunea setări cont - date personale adresele de livrare/facturare salvate și dacă nu mai sunt de actualitate sa le modifici.

Sper sa revii cu un feedback pozitiv cu privire la rezolvarea situației.

FLo1
#StarMember

Bună Fane,

1. Solicitantul (clientul) este și gestionarul comenzii, la care are acces din contul său accesând magazinul Online.

2. Modificările de adresă se efectuează de către generatorul comenzii. Dacă o comandă conține modalități de expediere care sunt necesare a fi schimbate, atunci se anulează comanda și se revine cu o nouă comandă și cu noile condiții dorite.

3. Curierul poate interveni asupra unei comenzi cu un anumit AWB, în cel mai fericit caz la nivel local (expedierea la o altă adresă în localitatea respectivă). Orice alte modificări (dacă se pot face) sunt pe cheltuiala clientului.

4. Atenție la gestionarea adreselor și la adresele care sunt considerate pe comandă. De cele mai multe ori ”adresa de facturare” este diferită de ”adresa de livrare”, iar de aici pot să apară povești întregi.

Deja procesul este muuult avansat pentru miracole imediate. Sper doar într-o rezolvare favorabilă pentru tine și o informare pe viitor mai atentă. Toate cele bune.

DanielaH
Moderator

Fane, s-a rezolvat situația cu comanda?