la 20-12-2022 11:14 PM
Buna seara! Sambata seara am comandat acel abonament de 15€ care are o reducere de 50%. Problema este ca de atunci a trecut acea zi lucratoare si starea comenzii nu s-a schimbat fiind inca in validare. Cat poate dura aceasta validare? Nu am primit niciun mail de confirmare pentru comanda si nici datele cardului nu mi-au fost cerute in momentul efectuarii comenzii cu toate ca am ales plata cu cardul.
la 20-12-2022 11:41 PM
Radu, bun venit in Comunitate!!!
Ești sigur că ți s-a aprobat trecerea la noua ofertă de abonament?
Plata abonamentului se face atunci când e data stabilită, nu la încheierea contractului, deci nu trebuia să-ți ceară sâmbătă datele cardului.
Ar trebui sa ai in pic de răbdare și vei primi SMS de confirmare in momentul in care va intra "in acțiune" noul abonament. Trecerea nu se face chiar instantaneu, trec câteva zile sau, la prelungirea perioadei contractuale, in ziua in care incepe o noua luna de facturare. La mine e ziua de 23 a fiecărei luni.
la 20-12-2022 11:43 PM
Nu stiu daca s-a aprobat, inca sunt pe prepay.
la 20-12-2022 11:46 PM
Atunci mai ai răbdare câteva zile....
la 20-12-2022 11:48 PM
Multumesc pentru raspuns!
la 21-12-2022 12:15 AM
Cu plăcere!!!!
Sa ne ții la curent, te rugam, cu situatia acestei comenzi!
la 21-12-2022 12:24 AM
Desigur, voi reveni cu un update.
la 21-12-2022 06:04 AM
Salutare!
Problema este că atunci a fost weekend, ei au și așa multe comenzi de procesat și acum vine Crăciunul, deci totul va fi foarte complicat și durează extrem de mult. Deci trebuie răbdare!
Baftă!
la 21-12-2022 09:17 AM
Nu ar fi trebuit sa primesc un mail de confirmare?
la 21-12-2022 09:19 AM
Ba da, așa ar trebui. Și/sau sms!
la 21-12-2022 09:20 AM
Mda, eu nu am primit nimic in afara de un voucher la Decathlon.
la 09-01-2023 10:24 AM
Revin cu update.
Dupa niste discutii pe chat-ul de pe site in care am primit raspunsuri diferite, imi luasem gandul de la abonament, dar pe 4 ianuarie am fost sunat si intrebat daca mai sunt interesat, am raspuns pozitiv si astazi am primit contractul de la curier si o cartela cadou. Acum mai trebuie sa fac ceva pentru activarea abonamentului sau trebuie doar sa astept? Abonamentul l-am facut pe numarul existent, deci cartela primita nu trebuie sa o folosesc, nu?
la 09-01-2023 10:42 AM
Fa-ti un cont My Orange daca nu ai deja unul, si vezi in ce stadiu iti este abonamentul. 🙂 Daca e totul ok, si corespunde cu ceea ce ai cerut, sa-l folosesti cu placere! 🙂
la 09-01-2023 10:53 AM
In contul My Orange, inca este prepay.
la 09-01-2023 10:42 AM
@raduciudin: Mă bucur că s-a finalizat cu succes comanda ta. SIM-ul primit este prepay cadou sau un SIM blank? Depinde ce ți s-a comunicat în documentele atașate. În funcție de cele comunicate de către Orange ar fi de preferat să faci în consecință, mai ales dacă este vorba despre înlocuirea SIM-ului, adică activarea acelui blank. Dacă SIM-ul e un prepay.... decizia este a ta: activezi numărul respectiv sau nu, sau îl faci cadou.... altcuiva 😉. Numai bine.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor