anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Site nefunctional/ Eroare dupa scanarea buletinului

Radu1992
Junior entuziast

Mai primeste cineva eroarea din atasament? Dupa scanarea buletinului imi spune sa merg intr-un magazin fizic. Am discutat cu cei de la online si cica nu pot face nimic, decat sa ma transfere catre cei care se ocupa de ofertare. Aia de ofertare imi spun sa trimit email la sesizari. De la sesizari ma suna tot pentru ofertare si nu inteleg problema mea.:)))

10 Răspunsuri 10

GeorgianaD
Moderator

Bine ai venit in Comunitatea Orange! Am transmis situatia ta catre colegi si i-am rugat sa ne ajute cu o verificare a contului.

Revenim cu detalii.

Cred ca l-au verificat de 100 de ori :)))

Salut, @Radu1992 ! In urma verificarilor efectuate, te asteptam intr-un magazin Orange pentru a putea finaliza activarea abonamentului.

paulradumacarie
Junior entuziast

Am fost in magazin fizic si nu m-au ajutat. Au spus ca nu imi pot oferi ofertele care sunt pe online. Te doare mintea!!! :))))

exact asa si la mine! Orange e France Telecom adica o companie de stat, unde fosti ministri francezi au portofolii de directori, deci de ce te miri ca nu functioneaza cum ar trebui la ei ?!? 🤣🤣🤣

Andu07
Junior entuziast

Suntem mai multi, eu zic sa incerci si aici: https://sesizari1.anpc.ro

Sunt mai multe sanse sa te ajute ei in legatura cu ofertele mincinoase afisate, dar inexistente de fapt!

Dandy2
Junior entuziast

din pacate, nu! pentru ca traim intr-o tara fara caini...

Prima si ultima data cand le-am semnalat celor de la ANPC,  cum functioneaza de fapt bonusurile de net la VDF pe prepay, in sensul ca desi nu te informeaza niciunde, se consuma ultimul ca sa te oblige sa mai incarci de nush cate  ori in aceeasi  luna, pana sa ajungi sa consumi asa-zisul bonus, cei de la ANPC structura centrala nu au fost interesati de asa o schema generalizata ( si nationala) asa ca au gasit cu cale sa-l dea spre competenta solutionare la ilustrul Oficiu teritorial Botosani, desi eu suntbucurestean si m-am adresat structurii centrale.

Iar aia de la ANPC Botosani au instrumentat cu maxima competenta spetza in sensul ca l-au informat cu promptitudine pe VDF despre sesizarea mea si i-a pus pe aia de la VDF sa ma sune sa ma impace; nu au cercetat nimic din ce le-am zis si cu atat mai putin deficienta ( intentionata) de infirmare a clientului ....ca, deh, Romanica ! s-a intalnit hotul cu lenesu !

 

Dandy2
Junior entuziast

poate la ANCOM sa priceapa mai bine ceva din tertipurile industriei telekom pe relatia client final (desi nu cred ca-i intereseaza nici pe aia ).... ca geniile de la ANPC stiu sa verifice numai data de pe cutiile de conserve ... 

Dandy2
Junior entuziast

industria telekom e pe principiul sa-l furam, cate-un pic, pic, pic ! azi, ici, maine, colo!

iar ANPC e pe principiul: hai ma ca l-au furat doar un pic pe ala ... cat n-a murit de conserva expirata, sa-l lasam sa-l mai fure cate un pic ca asa se face PIB-ul din care ne platesc salariile 🤣🤣🤣

Andu07
Junior entuziast

Le-ai dat prea complicat. :)))

La situatia actuala e simplu, vanzari sunt peste tot ar trebui sa priceapa usor, este lege: ai un produs afisat ca fiind in stoc si scrie oferta/reducere/promotie, trebuie sa il poti cumpara! Altfel este reclama mincinoasa!

Nu ma astept la cine stie ce control sa faca ANPC, eventual o sa ii puna sa ma impace ca asa procedeaza! Zero masuri sa previna aceeasi problema.

Macar sa imi trimita ce am comandat si am platit!