anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme vizualizare magazin online

Ciucuras
Cunoscător certificat
Am vrut sa fac cumparaturi online de pe site-ul Orange si nu stiu cum sa fac ca dupa ce am pus in cos un produs sa revin la pagina cu produse vizualizata anterior fara a ma trimite in pagina „home”?
1 Soluţie acceptată‚

FaraUnID
Campion certificat
Exista o fereastra de timp maxim de cateva minute (nu mai stiu exact cate) in care sa poti finaliza comanda, in caz contrar sistemul considera cosul de cumparaturi abandonat si pierzi comanda respectiva, iar cosul de cumparaturi se goleste automat. In aceasta fereastra de timp ar trebui sa primesti o notificare pe e-mail prin care esti anuntat ca ai abandonat comanda si ca daca doresti sa o reactivezi trebuie sa dai click pe un link generat automat de catre sistem.

Vizualizare soluţie în postul original

12 Răspunsuri 12

Jay
Campion certificat
Ai incercat continua cumparaturile si nu te duce inapoi la accesorii? Eu, de obicei, apas sa mi le arate pe toate.. si, daca apas pe continua cumparaturi ma duce pe o pagina unde pot sa apas direct pe acceorii, iar daca apas, la cosul de cumparaturi fiind, pe sageata inapoi, de 2-3 ori, ma duce la pagina cu accesorii si vad lista completa.. N-am vazut sa arate special produse vizualizate de tine...

teacher_
#StarMember
Încearcă să deschizi mai multe ferestre. Coșul se actualizează automat. Ești la lista de produse, dai click dreapta pe produs, și dai open in a new Window, daca ești pe calculator, sau tii apăsat și selectezi deschide in fereastra noua pe telefon. Produsele se actualizeaza automat în coșul tău, pe care îl găsești în partea de sus a ecranului. Nu uita, trebuie să fii conectata din contul tău Orange. Mai ai desigur și opțiunea continuă cumpărăturile, in care te duce înapoi în magazin după ce ai pus în cos ce îți trebuie.

Miha_Z
#StarMember
@ciucuras dupa ce-mi selectez produsul si-l am in cos ca sa revin la cumparaturi apas pe butonul "continua cumparaturile".

Ciucuras
Cunoscător certificat
Am incercat si asa, am dat si ca tine sa imi arate toate produsele. Am reusit sa revin cu butonul de back, dar e enervant. Daca stai mai mult cu cosul in stand by iti dispare? Mie asa mi se intampla.

teacher_
#StarMember
Fa cum te-am învățat mai sus, deschide mai multe produse în ferestre diferite, pune-le in cos pe fiecare, și se actualizeaza automat coșul. 🙂

Ciucuras
Cunoscător certificat
Eu fac asa, am incercat, dar dupa ce dau continua cumparaturile ma duce in pagina principala si trebuie sa deschid din accesorii si sa o iau de la capat cu vizualizarea produselor, iar eu as vrea sa ma intoarca la prosusul vizualizat anterior.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Și eu tot asa fac, deschid mai multe ferestre și adaug fiecare produs dorit în coș, pe rând. La sfârșit îmi apar toate și dau finalizare comandă. Succes!

teacher_
#StarMember
Atunci nu ai decât să dai in partea dreapta a ferestrei, unde este un buton, care îți deschide printre altele istoricul (sau history) și îți deschide istoricul paginilor deschise de tine. Alegi pagina care îți trebuie, și dai click. Simplu 🙂 atașez ss

Laura_cio
Senior
Nu se poate sa finalizezi comanda? Dispar așa de repede produsele din coșul de cumpărături? Am achiziționat 2 produse, dar nu-mi amintesc sa fii pățit așa ceva?

FaraUnID
Campion certificat
Exista o fereastra de timp maxim de cateva minute (nu mai stiu exact cate) in care sa poti finaliza comanda, in caz contrar sistemul considera cosul de cumparaturi abandonat si pierzi comanda respectiva, iar cosul de cumparaturi se goleste automat. In aceasta fereastra de timp ar trebui sa primesti o notificare pe e-mail prin care esti anuntat ca ai abandonat comanda si ca daca doresti sa o reactivezi trebuie sa dai click pe un link generat automat de catre sistem.

Ciucuras
Cunoscător certificat
Nu am stiut ca exista acest timp, am observat ieri ca asa functioneaza, pana la urma s-a rezolvat. Fiind la servici se intampla sa stau cu site-ul deschis si sa nu reusesc sa finalizez imediat ceea ce fac. Va multumesc pentru sfaturile bune.

ionel_cristea
Junior

Cand o sa vad si eu pagina Orange functionala?!