la 24-11-2025 08:52 PM - editat ultima oară la 02-12-2025 02:53 PM de DanielaH
Bună ziua tuturor,
Este pentru prima dată când postez aici și sper să primesc un sfat din partea comunității, deoarece mă confrunt cu o situație complicată legată de un retur.
Pe 3 noiembrie am inițiat returul pentru un telefon iPhone 17 Lavender 256GB, comanda 3204664, soluționare retur 26776684. Returul a fost inițiat în termenul legal, deci este perfect valabil.
La scurt timp după aceea, a apărut o problemă neobișnuită: coletul destinatar către Orange a ajuns din greșeala firmei de curierat la Fashion Days. Acest lucru mi-a fost confirmat de mai mulți reprezentanți Orange, atât telefonic, cât și prin chat, fiind clarificat că vina nu îmi aparține.
Am urmat toate indicațiile primite:
• am furnizat adresa, IBAN-ul și toate datele cerute de magazinul online;
• am contactat chat-ul de mai multe ori;
• am primit “răspunsuri” și prin e-mail.
În fiecare discuție, mi s-a comunicat același lucru: “se trimite o nouă cerere de retur”, că “se discută cu un superior” ; “se va reveni cu un apel” ; “așteptați minim 7 zile pentru un răspuns” și că “voi primi un update cât mai curând”.Săptămâna trecută am primit exact același mesaj, iar astăzi, revenind pentru că nu m-a sunat nimeni, am fost informată că trebuie să mai aștept încă 7 zile lucrătoare pentru un nou update.
De asemenea, mi s-a spus că, fiind un „retur special”, cazul trebuie analizat de mai multe departamente, ceea ce explică întârzierea. Totuși, este greu de înțeles cum o procedură care presupune doar ridicarea unui colet aflat deja la mine poate dura atât de mult. În plus, atât mesajele din chat, cât și cele din e-mailul magazinului online sunt aproape identice de săptămâni întregi.
Astăzi doamna Marta Teodora (dacă nu mă înșel) mi-a dat un nou număr pentru a soluționa returul: 276714484 însă nimic mai mult.
Pe 3 decembrie se împlinește o lună întreagă de la incident, fără niciun progres concret, doar promisiuni repetate.
De aceea scriu aici:
– pentru a vedea dacă și alți clienți s-au confruntat cu ceva similar;
– pentru a afla dacă există o soluție pe care poate eu nu am luat-o încă în calcul;
– și poate cineva din echipa Orange poate verifica mai atent situația.
Îmi doresc doar o rezolvare corectă,onestă și rapidă. Am respectat toate instrucțiunile, iar acum mă confrunt cu un blocaj greu de explicat.
Vă mulțumesc pentru timpul și sfaturile voastre. Dacă cineva a trecut printr-o experiență asemănătoare, orice informație este binevenită!
la 25-11-2025 09:04 AM
Andreea, bun venit în Comunitate!
Îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o. Vom ruga și noi colegii să verifice statusul ei și revenim.
la 25-11-2025 10:26 AM
Buna Dimineata !
Sper ca nu voi primi aceleasi "update-uri"...
PS : Joi ,consultantul Orange de pe chat,Ionut-Adrian mi-a dat o noua cerere de solutionare retur cu numarul 275515449 iar ieri (luni-25 noiembrie),Marta-Teodora mi-a dat un alt nr de solutionare retur 276714484 , eu nu mai stiu ce sa cred.
la 26-11-2025 04:35 PM
Colegii ne-au transmis că returul nu s-a putut efectua deoarece comanda a fost înregistrată în sistem fără număr de telefon. Ne poți oferi, te rog, numărul de telefon în mesaj privat, pentru a-l da colegilor să refacă comanda?
la 26-11-2025 04:45 PM - editat ultima oară la 26-11-2025 04:51 PM de DanielaH
Bună seara!
Mulțumesc mult pentru update!
sigur : 0771xxxxxx
Ce urmează mai departe?
Ps : Nu știu cum de s-a întâmplat așa ceva,eu mereu am dat numărul de telefon și adresa,IBAN-ul,etc inclusiv pe emailul celor de la magazinonline.
la 26-11-2025 04:50 PM
Mulțumesc si eu. Il transmit colegilor pentru a fi transmis mai departe la Cargus. Revin când primesc informații noi.
P.S. am acoperit noi numărul de telefon pentru că astfel de date personale nu pot fi publice în Comunitate
la 26-11-2025 04:54 PM
Mulțumesc foarte frumos pentru tot ajutorul și aștept cu nerăbdare noutăți! Sper ca totul să se rezolve cu bine ! Nimănui nu-i doresc această să treacă prin această situație !
la 26-11-2025 06:29 PM
Dacă e despre Cargus poți să îți iei adio. Mie mi-au trimis comanda la Măgurele, asta după ce nu au trecut pe la adresă deloc.
la 26-11-2025 06:37 PM
Eu nu vreau să închid cazul așa de repede. Aștept să mi se aducă acest retur la lumină.
ps : îmi pare foarte rău pentru situația ta! În ultima perioadă se întâmplă foarte multe incidente cu firmele de curierat și nu numai.
la 26-11-2025 07:55 PM
Nu trebuie să îți pară rău. În 2 zile sunt portat la Vodafone. Mai am 3 abonamente la Orange și le portez pe toate. Dacă Orange a ales așa curieri, am ales și eu.
P.S. Cargus sunt de cea mai joasă speță. Și Orange nu are alte soluții....
la 02-12-2025 02:49 PM
Bună dimineața !
Astazi , 02.12,2025,a venit curierul Cargus și a preluat returul la ora 09:54 . Mulțumesc pe această cale Echipei Orange (și comunității Orange) pentru toate demersurile și sper ca rambursarea sumei să fie la fel fără probleme !
la 02-12-2025 02:53 PM
Mulțumim și noi pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate. Returnarea banilor dureaza în general max. 10 zile lucratoare de când ajunge produsul înapoi în depozit.
Mă bucur că s-a rezolvat.
la 02-12-2025 02:55 PM
Mulțumesc mult ,Daniela ! O zi cât ,mai ușoară și frumoasă !
la 09-12-2025 07:19 PM
Bună seara,Daniela !
A ajuns coletul la Orange ? Întreb pentru că încă nu am primit rambursarea sumei .
Astept vești ,
Multumesc mult!
10-12-2025 12:03 PM - editat 10-12-2025 12:06 PM
Prin ce modalitate ai trimis coletul? Ne dai, te rog, numărul de AWB?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor