anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Returnarea produsului comandat online se poate face in 30 zile?

andy13
Junior
Am facut o precomanda pentru un telefon Samsung in data de 12.02.2020 si acesta a fost livrat in data de 10.03.2020.Toate documentele care insotesc telefonul(factura, garantie, aviz de transport) sunt datate cu 9.03.2020.
Pentru ca nu am fost multumit de raportul pret-calitate ieri 19.03.2020 am hotarat sa returnez produsul sunand la relatii clienti.
Soc: Mi s-a spus ca nu se mai poate face nimic intrucat cele 30 de zile in care puteam sa fac returul au exirat, data de inceput este cea a precomenzii :). Parctic aveam mai putin de 2 zile pentru retur.
Cum vi se pare aceasta situatie, in contextul in care pe site scrie 30 de zile de la data primirii?
1 Soluţie acceptată‚

RafaHelper
#StarMember
Salut @andy13, ‏‏‎ ‎ Da, returnarea produselor se poate face in 30 zile. Cele 30 de zile incep din momentul in care tu ai intrat in posesia produselor. Ai facut foarte bine ca le-ai scris, cei de la 300 nu sunt o solutie in cazul tau. Termenul este valabil pentru toate comenzile plasate online, chiar daca au fost livrate si redicate din magazin. ‏‏‎ ‎ Sa ne ti la curent cu aceasta situatie. Sunt curios, despre ce model de Samsung este vorba?

Vizualizare soluţie în postul original

22 Răspunsuri 22

RafaHelper
#StarMember
Salut @andy13, ‏‏‎ ‎ In cazul returnarii unui telefon achizitionat impreuna cu un abonament, ti se va anula si noul abonament ales iar planul tarifar se va reconfigura la vechea formula. De asemenea, daca ai folosit puncte Thank You la achizitie si acestea se vor intoarce in contul tau, iar tu vei putea face o noua achizitie de telefon si/ sau abonament. ‏‏‎ ‎ E in regula sa te razgandesti, nici eu nu sunt multumit de Huawei Mate 20 Pro pe partea de soft si functionalitati si am vrut de mai multe ori in cele 30 de zile sa il returnez dar nu exista o alta varianta la acel moment.

Ascary
Campion certificat
Adica cum nu exista alta variantă?!

RafaHelper
#StarMember
Adica nu a fost un alt produs in magazinul online Orange ca sa imi placa si sa platesc aproximativ acelasi pret.

a_d_y
Junior entuziast
Hello. Am o situatie. M-am grabit sa cumpar un incarcator fast charge apple 18w prin PUNCTE thank you si acum vad ca a venit cel bun de 20w. Am facut cerere de retur Intrebare! Pot inlocui produsul cu cel de 20w? Se restituie punctele in cont? sau contravaloarea sumei? Eu doar imi doresc sa inlocuiesc acel incarcator de 18w cu unu de 20w din 2020 pentru modelele de iPhone 12 mini/12/pro/pro max. Multumesc atincipat de raspuns

Ascary
Campion certificat
La aceste intrebari un raspuns competent il vei primi de la cei din magazinul online,noi doar putem sa presupunem, astfel eu cred ca nu ti-l vor inlocui ,dar tu faci returul la care ai dreptul daca te incadrezi ,apoi ti-l comanzi pe celalalt. Acum fie vorba intre noi,nu e prea cosher sa te folosesti de un produs apoi sa il schimbi cu unul mai bun doar fiindca ultimul iti place mai mult. :))

DanielaH
Moderator
@a_d_y, ai reușit să returnezi încărcătorul?

a_d_y
Junior entuziast
Din pacate ..nu. ma poti ajuta?

DanielaH
Moderator
@a_d_y, ar fi necesare mai multe detalii. Înțeleg că ai făcut cerere de retur. Ce răspuns ai primit? Acceptarea returului depinde de momentul și modalitatea prin care ai achiziționat produsul. O comandă online poate fi returnată în termen de 30 de zile din momentul livrării, atât în magazinele Orange Shop, cât și prin curier.