la 09-09-2023 12:25 AM
Foarte greu și imposibil de efectuat în condiții normale o comandă în magazinonline ORANGE
la 09-09-2023 09:34 AM
Salutare!
Da, este destul de neplăcută situația descrisă de către tine. Doar că acum este weekend și nu prea ai cu cine să mai discuți. Din păcate, în ultimii ani, comunicarea și multe altele cam lasă de dorit. Și cel mai rău mi se pare că este de la preluarea fostului T fix. Știu că este aiurea, dar se poate întâmpla și la alții, ba chiar poate fi și mai rău.
Eu te sfătuiesc să aștepți rezultatul sesizării și să fii mai calm, că agitația nu te ajută deloc. Nu mă înțelege greșit, dar la noi totul are 2 viteze: ,,deloc" și ,,pe loc", cărora trebuie să le faci față cu brio. E valabil cam peste tot, nu doar la Orange, din păcate. Noi, aici, suntem tot clienți ca și tine, care te putem ajuta doar cu sfaturi!
Eventual mai încerci pe chat de luni!
Baftă multă și calm, că viața este scurtă și extrem de prețioasă!
09-09-2023 09:52 AM - editat 11-09-2023 08:15 AM
Am dat comanda săptămâna trecuta din Magazinul Online. N-am avut nicio problema. Datele sunt deja salvate in cont, nu a fost nimic de adaugat.
Din aplicatia My Orange nu se pot face comenzi. Pentru ca nu exista magazinul online in aplicatie. Doar pe site.
Oricum, depinde ce comanzi, daca e sau nu un produs cautat de toata lumea...si tot asa.
Neplacuta experienta într-adevăr, dar, dupa cum vezi, nu e o situatie generala.
Asta nu inseamna ca nu se poate imbunatati ceva sau rezolva ceva, in caz ca e într-adevăr o problema.
De curiozitate, ce produs incerci sa comanzi?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor