la 24-01-2023 01:45 PM
Salut. De 3 zile incerc sa imi achizitionez un abonament Fun 8 alaturi de un iPhone 8 Reconditionat cu reducerea "WINTER100" insa site-ul nu merge, efectiv nu stiu ce sa mai fac. Cand ma conectez in magazinul online imi apare la orice telefon "Lucram sa pregatim aceasta optiune in noua varianta a magazinului online". Singura metoda prin care am reusit sa pun in cos telefonul alaturi de abonament a fost prin a adauga produsele fara a ma autentifica in cont, facand asta ulterior. Insa dupa ce le-am adaugat, imi apare ca nu pot cumpara abonamente din acea categorie. Mi se pare absurd. Am fost la 3 magazine Orange (2 in Bucuresti si unul in Tulcea) si mi-au zis ca este picat site-ul si sa sun singur la nr de telefon de pe magazinul orange pentru a face comanda. Am zis ok, am sunat si ce sa vezi, imi raspunde un operator (femeie) care imi spune "Noi nu avem in oferta ceea ce este pe site, telefonic sunt alte oferte decat cele de pe site, asteptati sa se remedieze site-ul". Exista vreo solutie? Sunt sanse sa imi pot face si eu abonament si sa beneficiez de reducerea "WINTER100" sau nu? Am citit termenii si conditiile campaniei si sunt eligibil, scrie ca doar trebuie sa imi achizitionez un nou abonament pe 24 de luni (ceea ce si vreau sa fac) si sa aleg un telefon din lista lor (iPhone 8 Reconditionat facand parte din lista). Multumesc anticipat.
la 24-01-2023 08:46 PM
Imi pare rau!!! In "Termeni si conditii", scrie ca "Oferta “WINTER100” este valabilă la prelungirea sau achiziția pe 24 de luni a unui abonament Orange", deci cumva s-ar deduce ca nu e pentru clientii noi, ci doar pt cei existenti.
De asemenea, scrie ca "folosirea unor metode care sunt create pentru a produce un avantaj nedrept altor potențial cumpărători dă dreptul Orange România de a retrage dreptul la achiziția de produse din prezenta campanie, fără drept de compensare și fără obligație de preaviz. Prin urmare, în cazul în care Orange România are indicii asupra faptului că un potențial cumpărător se angajează sau încearcă să se angajeze fraudulos, ilegal sau necinstit în campanie, inclusiv, dar fără a se limita la angajarea în orice activitate sau
orice manipulare a acesteia, Orange România este îndreptățit să ia măsurile adecvate și va avea dreptul să anuleze comenzile plasate de potențialul cumpărător indiferent de rezultatul încercării.", din care deduc ca, daca li se pare ciudata o achizitie, va fi blocata de Orange.
la 24-01-2023 07:50 PM
Cum ai reusit sa faci asta? A mers cu inclusiv cu codul "WINTER100"? Eu tot incerc si nimic. Maximul in care am ajuns a fost sa scanez actul de identitate apoi fata dupa care a picat site-ul. Daca mi-ai spune cum ai facut m-ai ajuta foarte mult. Eu nici macar nu pot adauga produsul in cos daca ma autentific din prima (pot sa il adaug doar daca nu sunt logat iar apoi dupa ce ma autentific apare).
la 24-01-2023 08:03 PM
Eu nu trebuie sa scanez nimic, sunt deja abonată, doar am ales sa fac un abonament nou au să îmi aleg un nou număr de telefon. In rest, am urmat pașii normali. A mers și codul de reducere. Eu zic sa mai insiști, poate s-a rezolvat situația site-ului.
la 24-01-2023 08:00 PM
la 24-01-2023 08:18 PM
Deci am reusit sa adaug produsul alaturi de abonament in cos (le-am adaugat fara sa ma autentific in cont, dupa care m-am autentificat). Din prima imi apare eroare din poza in cos, cum ca nu pot sa cumpar abonamente din acea categorie. Cu toate acestea, cand merg spre urmatorul pas imi cere un sms care imi vine pe numar si incep verificarea actului de identitate. Toate bune si frumoase pana cand primesc crash de la site. Am incercat pe mai multe browsere si pe telefonul surorii. Pateste acelasi lucru. Am atasat fotografii. P.S. Face asa cu orice telefon as adauga in cos. Daca incerc sa adaug orice telefon in cos in timp ce deja sunt autentificat in magazin nu pot.
la 24-01-2023 08:18 PM
25-01-2023 11:42 PM - editat 25-01-2023 11:44 PM
Nu ai ce sa faci! O reclamatie la ANPC poate. Pentru expunere oferte la produse pe care nu le poti cumpara.
Problemele astea sunt din decembrie, inainte de sarbatori! Nu fac decat sa te duca cu vorba: suna la 300, suna la numarul x, te vom suna noi si nu te suna nici draq.... nimic.
Ditamai firma si sa nu ai un magazin online sa functioneze. Sau daca nu merge site-ul, sa preia telefonic comenzile... vai de capul lor.
la 27-01-2023 09:54 PM
ai dreptate, nesimtiti...
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor