- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-12-2024 09:23 PM
Se poate face ceva in cazul acesta? Pe buletin nu este scris numele strazii si din cauza asta nu imi pot face abonament online. In magazin nu sunt reducerile ce sunt si pe site..
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
12-12-2024 10:36 AM - editat 12-12-2024 11:02 AM
Salut, @Freelook!
Ne-am interesat și noi la colegii de la magazinul online și, din pacate, procesul de OCR-izare (Optical Character Recognition) nu se poate edita, este necesar ca adresa să fie implementată manual. Recomandarea lor este să completezi numărul de telefon în secțiunea dedicată de pe site pentru a fi contactat.
LE: dacă vrei ne poți lăsa numărul de telefon în mesaj privat și îl transmitem noi mai departe colegilor

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
09-12-2024 11:17 PM - editat 09-12-2024 11:19 PM
Dacă e vreun sat care nu are o multitudine de străzi arondate la UAT, atunci cel mai simplu, ca pe vremuri, localitatea are o singură stradă, numită "PRINCIPALĂ" 🙂 Bănuiesc că numărul imobilului NU se regăsește dublat la nivelul localității.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
10-12-2024 06:16 AM - editat 10-12-2024 03:06 PM
Salutare!
Din păcate, această problemă te poate afecta și în alte situații, nu doar la Orange. Trebuie mers la Primăria din localitate și revizuită adresa, apoi refăcut C.I. Altfel, nu știu dacă se permite să treci alt nume de stradă, care nu este trecut efectiv în actul de identitate.
Poți încerca și cu o denumire pe care o știi tu ( locală), dar bifezi să primești factura online și sper să funcționeze, dar nu îți putem garanta noi asta.
Să ne spui dacă ai reușit!
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-12-2024 01:24 PM
Suna la serviciul clienti sau lasa numar de telefon pentru contact pe site si iti va face cineva, cu aceeasi oferta din online. Tu singur nu poti in situatii de genul asta pe site.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-12-2024 03:01 PM
Salutare!
Incearca sa scrii FN ("fara nume" sau "fara numar"), dar sa ai grija la codul postal sa fie corect. Am intampinat problema asta la cativa clienti ai firmei la care lucrez. Au sediul social in sate la care nu sunt denumite ulitele si, ca sa "pacalesc" softul care imi cere strada si numar trec FN.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-12-2024 11:26 PM
Salut! Acum mi-am verificat și eu actul de identitate, nici eu nu am strada trecuta. La mine este trecut Comuna x, satul y, Nr. z. Consider că asta este o problemă la orice sat cu mai puțin de 500-600 de locuitori, nu exista străzi distincte, dar asta este o problemă cunoscuta deja. Poate faci ceva greșit în procesul pe care îl urmezi... Încearcă să îl repeți, eventual pune un screenshot cu eroarea pe care o primești.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-12-2024 04:55 PM
Doar scanez buletinul si imi trece acolo datele de pe buletin automat. Nu am gasit unde pot introduce datele de pe buletin manual.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-12-2024 06:16 PM
Încearcă să scrii la secțiunea contact,
https://www.orange.ro/contact/
Alege ramura Abonamente, apoi Vorbește cu un operator. Probabil vei fi sunat și se va găsi o metoda de rezolvare a problemei
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
12-12-2024 10:36 AM - editat 12-12-2024 11:02 AM
Salut, @Freelook!
Ne-am interesat și noi la colegii de la magazinul online și, din pacate, procesul de OCR-izare (Optical Character Recognition) nu se poate edita, este necesar ca adresa să fie implementată manual. Recomandarea lor este să completezi numărul de telefon în secțiunea dedicată de pe site pentru a fi contactat.
LE: dacă vrei ne poți lăsa numărul de telefon în mesaj privat și îl transmitem noi mai departe colegilor
